Inteligentny oczyszczacz powietrza Xiaomi Elite EU
1 587,88 zł
1 468,61 zł
1 193,99 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny oczyszczacz powietrza Xiaomi Elite EU
EAN: 6934177793394
Czyste powietrze dzięki nowoczesnej technologii
Inteligentny oczyszczacz powietrza Xiaomi Smart Air Purifier Elite wykorzystuje zaawansowaną technologię, aby zapewnić czyste powietrze w pomieszczeniu.
Usuwa zanieczyszczenia i alergeny
Urządzenie to może skutecznie usuwać do 99,98% cząstek o wielkości 0,3 µm.
Powierzchnia do 125 m2
Idealnie nadaje się do pomieszczeń o powierzchni do 125 m2.
Technologia plazmowa i UV LED
Technologia plazmowa w połączeniu z UV LED może usunąć 99,9% wirusów grypy A (H1N1) unoszących się w powietrzu.
Specjalna opieka dla alergików
Xiaomi Smart Air Purifier Elite jest idealny dla osób cierpiących na alergie.
Eliminuje nieprzyjemny zapach
Dzięki zastosowaniu węgla aktywnego o wysokiej zawartości jodu może skutecznie eliminować nieprzyjemne zapachy.
Filtracja 3 w 1
Trzystopniowa filtracja usuwa brud, alergeny i nieprzyjemne zapachy.
Inteligentna kontrola
Inteligentny oczyszczacz powietrza Xiaomi Smart Air Purifier Elite jest łatwy w obsłudze dzięki aplikacji Xiaomi Home i asystentowi głosowemu.
Monitorowanie jakości powietrza
Umożliwia kompleksowe monitorowanie jakości powietrza dzięki czujnikowi PM2,5/PM 10 o podwójnym działaniu.
Niski poziom hałasu
Przy poziomie hałasu do 20,2 dB(A) jest prawie niesłyszalny.
10 000 litrów oczyszczonego powietrza na minutę
Z łatwością radzi sobie z dużymi pomieszczeniami, szybko i bez wysiłku wypełniając je czystym powietrzem.
Sterowanie głosowe
Współpracuje z Amazon Alexa lub Google Assistant, umożliwiając wygodne sterowanie głosowe.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.