TrueLife AIR Dyfuzor D3 Light - Dyfuzor aromatów
137,69 zł
104,66 zł
85,09 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife AIR Dyfuzor D3 Light - Dyfuzor aromatów
Aromaterapia dla Twojego domu
Dyfuzor TrueLife tworzy przyjemną atmosferę. Wystarczy kilka kropel olejku eterycznego, a technologia OilFlow zajmie się resztą.
Atmosfera szyta na miarę
W mgnieniu oka nada zapach powietrzu. Możesz stworzyć relaksującą atmosferę lub wyeliminować nieprzyjemne zapachy.
2w1 - Dyfuzor i nawilżacz powietrza
Jeśli nie chcesz korzystać z aromaterapii, napełnij zbiornik tylko wodą. Dyfuzor zacznie emitować delikatną parę i nawilżać powietrze.
Łatwa obsługa i niski poziom hałasu
Zbiornik na wodę o pojemności 120 ml wystarcza na 5 godzin pracy. Automatyczny wskaźnik niskiego poziomu wody wyłącza dyfuzor przy niskim poziomie wody.
Technologia ultradźwiękowa
Przekształca wodę w drobną parę, która miesza się z powietrzem.
Górne wypełnienie
Napełnianie wodą jest łatwe, wystarczy zdjąć górną pokrywę i wlać wodę do zbiornika.
Technologia OilFlow
Dwie do trzech kropli olejku eterycznego wystarcza na cały zbiornik. Ciesz się aromaterapią bez konieczności ciągłego uzupełniania.
7-kolorowe podświetlenie LED
Do wyboru jest 7 opcji kolorowego podświetlenia LED.
Brak substancji toksycznych
Dyfuzor jest wolny od toksycznych substancji BPA. Bezpieczny dla całej rodziny, w tym małych dzieci.
Automatyczne wyłączanie w przypadku braku wody
Dyfuzor monitoruje poziom wody i wyłącza się, jeśli poziom wody jest niski.
Program TrueLife AIR
Zadbaj o jakość powietrza dla siebie i swojej rodziny dzięki naszemu programowi TrueLife AIR.
Parametry dyfuzora TrueLife AIR D3 Light
- Zalecana powierzchnia pokoju: 25 m2
- Czas pracy: Do 5 godzin
- Zużycie: 5 W
- System ultrasonograficzny: TAK
- Liczba stopni mocy: 1
- Pojemność zbiornika na wodę: 120 ml
- Aromaterapia: TAK
- Podświetlenie: tak - 7 kolorów
Zawartość opakowania
- 1× TrueLife AIR Diffuser D3 Light
- 1× kabel USB
- 1× instrukcja obsługi
- 1× instrukcje bezpieczeństwa
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.