TERMOMETR BEZDOTYKOWY FT95 BEURER
343,17 zł
253,55 zł
206,14 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Termometr bezdotykowy Beurer FT 95
EAN: 4211125795078
Opis produktu
Beurer FT 95 to innowacyjny bezdotykowy termometr kliniczny na podczerwień.
Funkcje i cechy
- Łączy się ze smartfonem przez Bluetooth i aplikacje beurer HealthManager i beurer BabyCare.
- Alarm temperatury LED w trzech kolorach: zielonym, żółtym i czerwonym.
- Pomiar temperatury czoła, obiektu i pomieszczenia w kilka sekund.
- Szczególnie nadaje się do pomiaru temperatury u niemowląt i małych dzieci.
- Jednostki temperatury można ustawić na °C / °F.
- 60 lokalizacji pamięci dla pomiarów temperatury na czole.
- Podświetlenie wyświetlacza i elementy sterujące dźwiękiem można włączyć lub wyłączyć.
- Automatyczne wyłączanie, data i godzina.
- Wskaźnik wymiany baterii.
Specyfikacje
- Zakres pomiaru temperatury na czole: od 34 °C do 42,2 °C (od 93,2 °F do 108 °F)
- Zakres pomiaru temperatury obiektu: od 0 °C do 80 °C (od 32 °F do 176 °F)
- Dokładność temperatury na czole: ± 0,2 °C (± 0,4 °F)
- Dokładność pomiaru temperatury obiektu: ±4% lub ±2°C (±4°F)
Wymiary i waga
- Wymiary (wys. × szer. × głęb.): 28 × 41,5 × 167,4 mm
- Waga: 73,4 g
Akcesoria
- Schowek
- 2 × baterie AAA 1,5 V
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.