TrueLife Care Q10 BT - bezdotykowy termometr lekarski
278,48 zł
231,18 zł
214,06 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife Care Q10 BT - Bezdotykowy termometr lekarski
Łatwy, szybki i dokładny pomiar temperatury
TrueLife Care Q10 BT to bezdotykowy termometr, który mierzy temperaturę w ciągu kilku sekund z dokładnością do 0,1°C. Nadaje się do pomiaru temperatury osób i przedmiotów.
Trzy tryby pomiaru
Termometr oferuje trzy tryby pomiaru: temperatury ciała, temperatury przedmiotów i cieczy oraz tryb dziecięcy dla osób poniżej 12 roku życia.
Bluetooth i aplikacje mobilne
Dzięki wbudowanemu modułowi Bluetooth można sparować termometr z telefonem i zapisywać odczyty w aplikacji mobilnej.
Łatwy w użyciu i długotrwały
TrueLife Care Q10 BT jest łatwy w użyciu, a jego bateria wystarcza nawet na 20 000 pomiarów.
Parametry Care Q10 BT
- Typ: bezdotykowy
- Metoda użycia: czoło, ucho, przedmioty, płyny
- Tryby: dorosły, dziecko
- Prędkość pomiaru: < 1s
- Skala pomiaru: Celsjusza, Fahrenheita
- Zakres pomiarowy - tryb temperatury ciała: 35,0 - 42,2 °C
- Zakres pomiarowy - obiekt, tryb temperatury cieczy: 0 - 100 °C
- Maksymalne odchylenie pomiaru - temperatura ciała: ± 0,1 °C
- Maks. odchylenie pomiaru - obiekt, ciecz: ± 1,0 °C
- Pamięć: 20 pomiarów
- Bluetooth: Tak
- Aplikacja mobilna: tak - w języku czeskim
- Typ zasilania: 2 × baterie AAA 1,5 V
- Odległość sondy od obiektu pomiarowego: 1 - 3 cm
- Automatyczne wyłączanie: tak
- Wymiary: 155,2 × 39,6 × 49,1 mm
- Waga: 101 g
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.