Inteligentny oksymetr Tesla

zdjęcie ilustracyjne

Inteligentny oksymetr Tesla
Inteligentny oksymetr Tesla
Inteligentny oksymetr Tesla
Inteligentny oksymetr Tesla
Inteligentny oksymetr Tesla
Inteligentny oksymetr Tesla
Inteligentny oksymetr Tesla
Kod produktu
31890094
OEM
TSL-HC-A310B
Producent
TESLA
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
W magazynie > 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

173,36 zł

140,94 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 168,49 zł
W magazynie > 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

173,36 zł

140,94 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Inteligentny oksymetr Tesla

Monitoruj swoje zdrowie za pomocą inteligentnego oksymetru Tesla

Praktyczne, kompaktowe i łatwe do przenoszenia urządzenie do pomiaru nasycenia krwi tlenem, tętna i wskaźnika perfuzji.

Dla kogo jest przeznaczony?

Oksymetr jest idealny dla kobiet w ciąży, seniorów, pacjentów z Covid, astmatyków, osób z chorobami serca lub sportowców poruszających się na dużych wysokościach.

Łatwy i szybki w użyciu

Wystarczy przymocować urządzenie do palca wskazującego i aktywować pomiar jednym przyciskiem. Po chwili oksymetr sam się wyłączy.

Precyzyjny pomiar

Mierzy wartości saturacji hemoglobiny (SpO2) i częstości tętna (PRbpm), nawet przy niskiej perfuzji.

Alarm wizualny i dźwiękowy

Po osiągnięciu wartości granicznych oksymetr powiadomi użytkownika sygnałem wizualnym i dźwiękowym.

Parametry techniczne

  • Waga: 60 g
  • Wymiary: 65 x 35 x 31 mm
  • Wyświetlanie nasycenia hemoglobiny: 35-100%
  • Wyświetlanie tętna: 30-250 BPM
  • Zasilanie: 2 baterie alkaliczne AAA
  • Pobór mocy: mniej niż 30 mA (normalnie)
  • Nasycenie hemoglobiny (SpO2) - rozdzielczość: 1%
  • Tętno - rozdzielczość: 1 BPM
  • Nasycenie hemoglobiny (Sp02) - dokładność: (70%-100%) 2% nieokreślone (?70%)
  • Tętno - dokładność: 2BPM
  • Moc pomiaru (przy niskiej perfuzji): 0,3%

Łączność bezprzewodowa

Oksymetr można połączyć z aplikacją mobilną Tesla Smart dla systemów Android i iOS, w której można śledzić historię pomiarów.

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni