TrueLife Care Q6 - bezdotykowy termometr lekarski
154,92 zł
143,44 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife Care Q6 - bezdotykowy termometr lekarski
Szybki i dokładny pomiar
TrueLife Care Q6 mierzy temperaturę z dokładnością do 0,1°C w ciągu kilku sekund.
Dwa tryby pomiaru
Termometr oferuje dwa tryby pomiaru - temperatury ciała oraz temperatury przedmiotów lub cieczy.
Czytelne wyświetlanie wartości
Zmierzone wartości są wyświetlane na wyświetlaczu LCD z kolorowym podświetleniem.
Praktyczny w podróży
Termometr ma niewielkie rozmiary i pamięć 10 ostatnich pomiarów.
Długa wytrzymałość
Bateria termometru wystarcza na 6000 pomiarów.
Łatwy w użyciu
Termometr jest obsługiwany przez naciśnięcie jednego przycisku.
Certyfikowana placówka medyczna
TrueLife Care Q6 spełnia wszystkie wymogi klasyfikacji jako placówka medyczna.
Parametry produktu
- Typ: bezdotykowy
- Metoda użycia: czoło, przedmioty, płyny
- Prędkość pomiaru: ? 1s
- Skala pomiaru: Celsjusza, Fahrenheita
- Zakres pomiarowy - tryb temperatury ciała: 34,0 - 43,0 °C
- Zakres pomiarowy - obiekt, tryb temperatury cieczy: 0 - 100 °C
- Maksymalne odchylenie pomiaru - temperatura ciała: ± 0,1 °C
- Maks. odchylenie pomiaru - obiekt, ciecz: ± 2,0 °C
- Typ zasilania: 2 × baterie AAA 1,5 V
- Odległość sondy od obiektu pomiarowego: 1 - 3 cm
- Automatyczne wyłączanie: tak
- Wymiary: 153 × 41 × 44 mm
- Waga: 84 g
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.