TERMOMETR BEZDOTYKOWY BEURER FT100

- 26%

zdjęcie ilustracyjne

TERMOMETR BEZDOTYKOWY BEURER FT100
TERMOMETR BEZDOTYKOWY BEURER FT100
TERMOMETR BEZDOTYKOWY BEURER FT100
TERMOMETR BEZDOTYKOWY BEURER FT100
TERMOMETR BEZDOTYKOWY BEURER FT100
TERMOMETR BEZDOTYKOWY BEURER FT100
TERMOMETR BEZDOTYKOWY BEURER FT100
Kod produktu
741016335
Producent
BEURER
Punkty lojalnościowe: 15
0 ocen
W magazynie 2 szt, w środę u Ciebie

431,02 zł

316,88 zł

257,63 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 316,88 zł
W magazynie 2 szt, w środę u Ciebie

316,88 zł

431,02 zł

257,63 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Termometr bezdotykowy Beurer FT 100

Higieniczny i bezpieczny pomiar temperatury

Beurer FT 100 to bezdotykowy termometr kliniczny na podczerwień, który umożliwia pomiar temperatury bez kontaktu ze skórą.

Szybki i dokładny pomiar

Termometr umożliwia pomiar temperatury na czole, przedmiotach i w pomieszczeniu w ciągu kilku sekund. Odległość pomiaru wynosi 4-6 cm.

Czujnik odległości pomiaru

FT 100 jest wyposażony w czujnik odległości pomiarowej, który wskazuje prawidłową odległość do pomiaru za pomocą sygnału dźwiękowego i niebieskiej diody LED.

60 lokalizacji pamięci

Termometr posiada 60 miejsc pamięci do przechowywania odczytów temperatury na czole.

Możliwość ustawienia jednostek

Temperatura może być wyświetlana w stopniach Celsjusza (°C) lub Fahrenheita (°F).

Sterowanie podświetleniem i dźwiękiem

Wyświetlacz termometru jest podświetlany, co ułatwia odczyt. Sterowanie dźwiękiem można włączyć lub wyłączyć w zależności od potrzeb.

Automatyczne wyłączanie i wskaźnik wymiany baterii

Termometr wyłącza się automatycznie po okresie bezczynności. Posiada również wskaźnik wymiany baterii.

Praktyczne pudełko do przechowywania

Termometr jest dostarczany z poręcznym pudełkiem ułatwiającym przechowywanie i przenoszenie.

Parametry techniczne

  • Wymiary (wys. × szer. × głęb.): 68 × 41 × 199 mm
  • Waga: 82 g
  • Bateria: 2 × 1,5 V AAA (w zestawie)

Parametry

Rodzaj produktu
Zasilacz
Marka
Sygnalizacja dźwiękowa

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni