Salente MaxClean, inteligentny oczyszczacz powietrza, WiFi Tuya SmartLife, biały
451,26 zł
424,07 zł
344,77 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Salente MaxClean, inteligentny oczyszczacz powietrza
Kod produktu: 8595683203272
Opis
Salente MaxClean to inteligentny oczyszczacz powietrza z połączeniem WiFi z aplikacją Tuya SmartLife. Posiada 3-warstwową filtrację, która obejmuje filtr klasy HEPA H13 o skuteczności filtracji 99,97%. Dzięki filtrowi węglowemu usuwa niepożądane zapachy.
Cechy
- Wydajność 160 m3/godz.
- Czujnik podczerwieni do dokładnej oceny poziomu zanieczyszczeń
- 3 prędkości wentylatora
- Dotykowy panel sterowania bez przycisków
Połączenie WiFi
Oczyszczacz powietrza można połączyć z telefonem komórkowym za pomocą aplikacji Tuya SmartLife. Aplikacja oferuje zaawansowane opcje sterowania i raporty.
Filtracja
Sercem inteligentnego oczyszczacza powietrza Salente MaxClean jest 3-warstwowy filtr owalny. Filtr ten spełnia nawet najbardziej rygorystyczne wymagania alergików.
Panel sterowania
Salente MaxCool oferuje najnowocześniejsze sterowanie za pomocą panelu sterowania bez przycisków z czujnikami dotykowymi.
Rozdzielczość kolorów podświetlenia
Maksymalny komfort użytkownika zapewnia również bardzo efektywna rozdzielczość kolorów podświetlenia w zależności od poziomu zanieczyszczenia powietrza.
Specyfikacje
- Połączenie Wi-Fi z aplikacją Tuya SmartLife
- 3-warstwowy system filtracji
- Wydajność 160 m3/godz.
- Czujnik podczerwieni do precyzyjnej kontroli i oceny zanieczyszczenia powietrza
- 3 prędkości wentylatora
- Rozdzielczość kolorów podświetlenia
- Dotykowy panel sterowania bez przycisków
- Energooszczędne działanie (zużycie energii tylko 28,8 W)
- Wymiary (szer. × gł. × wys.): 22,6 × 22,6 × 30,3 cm
- Waga (bez zasilacza): 1,9 kg
Zawartość opakowania
- Oczyszczacz powietrza
- Filtr
- Zasilacz
- Instrukcja obsługi (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)
Akcesoria opcjonalne
Salente MaxClean, wymienny filtr do oczyszczacza powietrza (nr części: MAXCLEAN-FLTR)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.