Filtr antybakteryjny Xiaomi Mi Air Purifier - fioletowy
211,20 zł
125,72 zł
102,21 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Oczyszczacz powietrza Xiaomi Mi z filtrem antybakteryjnym - fioletowy
Wymienny filtr antybakteryjny Xiaomi jest przeznaczony do oczyszczaczy powietrza Xiaomi Mi Air. Jego czterowarstwowa struktura skutecznie wychwytuje szkodliwe cząsteczki i zapachy.
Charakterystyka filtra
Filtr wykonany jest z wysokiej jakości materiałów i składa się z czterech warstw:
- Warstwa główna - wychwytuje większe cząsteczki i zapobiega deformacji filtra.
- Warstwa antybakteryjna - zabija bakterie i mikroorganizmy.
- Wysokowydajna warstwa filtrująca na poziomie MP2.5 - wychwytuje najmniejsze cząsteczki.
- Filtr z węglem aktywnym - usuwa formaldehyd, benzen, amoniak i inne szkodliwe substancje.
Żywotność i wymiana filtra
Zalecany czas wymiany filtra wynosi około 6 miesięcy, w zależności od częstotliwości użytkowania i stopnia zanieczyszczenia powietrza.
Kompatybilność
Filtr jest przeznaczony do następujących modeli oczyszczaczy powietrza: Mi Air Purifier, Mi Air Purifier Pro, Mi Air Purifier 2, Mi Air Purifier 2H, Mi Air Purifier 2S, Mi Air Purifier 3H, Mi Air Purifier 2C, Mi Air Purifier 3C, Mi Air Purifier 4 Pro, Mi Air Purifier 4 Lite i innych.
Wymiary filtra
Wysokość filtra wynosi 293 mm, a średnica 200 mm.
Pełny zamiennik oryginalnych filtrów
Ten filtr jest pełnym zamiennikiem oryginalnych filtrów. Posiada również oryginalny chip, dzięki czemu urządzenie poinformuje użytkownika o konieczności wymiany filtra.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.