Niszczarka Peach Auto Cross Cut z CD, PS500-70 / niszczarka

- 17%

zdjęcie ilustracyjne

Niszczarka Peach Auto Cross Cut z CD, PS500-70 / niszczarka
Niszczarka Peach Auto Cross Cut z CD, PS500-70 / niszczarka
Niszczarka Peach Auto Cross Cut z CD, PS500-70 / niszczarka
Kod produktu
3821460
OEM
510995
Producent
Peach
Punkty lojalnościowe: 342
0 ocen
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

1 371,86 zł

1 140,98 zł

927,63 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 851,28 zł
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

1 140,98 zł

1 371,86 zł

927,63 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Peach PS500-70: niszczarka dla Twojego biura

Niszczarka Peach PS500-70 jest idealnym pomocnikiem w biurze. Dzięki zaawansowanym funkcjom i cięciu poprzecznemu 5×35 mm, urządzenie to może niszczyć do 14 arkuszy papieru jednocześnie.

Bezpieczeństwo i komfort

Maszyna jest wyposażona w funkcję automatycznego wyłączania po zapełnieniu kosza oraz funkcję cofania w przypadku zakleszczenia rozdrobnionego materiału.

Niszczenie nośników danych i kart

Oczywiście możemy przetwarzać nośniki CD/DVD, wizytówki lub karty kredytowe.

Duży kosz i niski poziom hałasu

Duży kosz ma pojemność 18 litrów, co wystarcza na 200 arkuszy A4. Urządzenie może pracować nieprzerwanie przez pełne 30 minut i posiada zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika. Zaskakuje również niskim poziomem hałasu, który nie przekracza 58 dB.

Specyfikacje

  • Liczba rozdrobnionych arkuszy: 14
  • Prędkość rozdrabniania: 3,6 m/min
  • Pojemność kosza: 18 l
  • Poziom klasyfikacji: P-4
  • Rozdrobniony grys: prostokąt 5 x 35 mm
  • Niszczenie nośników CD: tak
  • Niszczenie kart kredytowych: Tak
  • Waga: 4 kg
  • Cicha praca: 58 dB (A)
  • Wymiary: 53,5 × 37 × 28,5 cm

Parametry

Rodzaj produktu
Rozdrobniony materiał
Metoda cięcia
Stopień tajemnicy

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni