Niszczarka Fellowes AutoMax 100 M 4 x 10 mm
1 319,80 zł
1 220,71 zł
992,45 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Podstawowy model z gamy automatycznych niszczarek Fellowes. Wystarczy załadować, włączyć i uruchomić. Automatyczna niszczarka oszczędza czas poświęcony na ładowanie pociętego papieru. Urządzenie jest w stanie zniszczyć do 100 arkuszy papieru 70 g w mini cięciu poprzecznym 4×10 mm na jeden cykl roboczy z automatycznym podawaniem. Pojemność kosza 23L. Niszczarka wyposażona jest w szczelinę do ręcznego podawania do 10 arkuszy papieru. Mechanizm tnący przetwarza zszyte papiery i karty kredytowe podczas ręcznego podawania. Kółka.
Sterowanie zapewnia panel dotykowy z podświetleniem LED. Sygnalizacja przegrzania, pełnego kosza na śmieci, jest oczywistością. Długość ciągłego cyklu pracy 15 min. Automatyczny system zabezpieczający przed przegrzaniem.
Specjalne ostrza tnące ze stali hartowanej, mocny silnik i solidne elementy przekładni predestynują AutoMax do długotrwałego i bezproblemowego użytkowania.
W przypadku bezczynności dłuższej niż 2 minuty urządzenie automatycznie wyłącza się - „TRYB uśpienia”, oszczędzając w ten sposób energię elektryczną. energia.
Przeznaczony przede wszystkim dla jednego użytkownika.
Objętość kosza 23 litry, wysuwany pojemnik na śmieci wewnątrz dla łatwej obsługi.
Wymiary (szer. x gł. x wys.) 370 × 330 × 640 mm, waga 13,2 kg, zasilanie 230-240 V / 50Hz.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.