Niszczarka Leitz IQ AutoFeed 300 P5
5 817,37 zł
4 729,57 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Automatyczna niszczarka papieru Leitz IQ Autofeed Office 300 P5 W pełni automatyczna niszczarka papieru Leitz z unikalną funkcją czystego opróżniania. Jest tak inteligentna, że cicho pracuje sama, wystarczy włożyć stos papieru (w tym zszywki i spinacze), zamknąć pokrywę i zająć się swoimi sprawami. Idealny do użytku biurowego. Wysoki poziom bezpieczeństwa i doskonała wydajność dzięki tej niszczarce z automatycznym podawaniem papieru, funkcją zapobiegania zacięciom, cichą i długą pracą (60 minut). Automatycznie niszczy 300 kartek A4 o poziomie bezpieczeństwa P5 (2x15 mm) z funkcją mikrościnków, umieszczając je w dużym, 60-litrowym pojemniku na ścinki. Proste sterowanie dotykowe. - Funkcja automatycznego podawania 300 arkuszy A4, otwór do ręcznego napełniania do 8 arkuszy (80 g/m2). - Unikalna funkcja czystego opróżniania (mechanizm tnący odwraca działanie po każdym użyciu), aby zapobiec wypadaniu rozdrobnionego papieru za kosz podczas jego wyjmowania. - Czujnik zapełnienia kosza na podczerwień i alarm 80% zapełnienia kosza informują użytkownika o konieczności opróżnienia kosza, zapobiegając bałaganowi. - Bardzo cicha praca - zapewnia ciche środowisko pracy (przy regularnym stosowaniu arkuszy olejowych Leitz). - Technologia zapobiegająca zacięciom papieru podczas ciągłego niszczenia - automatycznie zatrzymuje i wysuwa papier, gdy załadowane jest zbyt dużo papieru. - Ciągła praca przez 60 minut, umożliwiająca niszczenie całej komory na raz, tryb uśpienia ECO aktywuje się po 3 minutach bezczynności - Bezpieczne mikrościnki DIN P5 (2x15 mm) - Duży, wyjmowany kosz o pojemności 60 l, umożliwiający niszczenie całej komory - Sterowanie dotykowe - proste i intuicyjne dla łatwej obsługi z blokadą kodem PIN dla maksymalnej poufności i bezpieczeństwa - Niszczy również karty kredytowe, spinacze biurowe i zszywki; łatwe przemieszczanie urządzenia dzięki czterem wysokiej jakości kółkom - 415 (szer.) x 735 (wys.) x 465 (gł.) - 2 1 lata gwarancji (w tym na mechanizm tnący) - zarejestruj się, aby uzyskać dodatkowy rok
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.