IPL5500 DEPILATOR PURESKINPRO BEURER
862,19 zł
633,78 zł
515,27 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Beurer IPL 5500 Pure Skin Pro
Profesjonalny zabieg IPL do użytku domowego.
Usuwa włosy w sposób długotrwały.
Bezpłatna aplikacja beurer MyIPL
Poprowadzi Cię przez leczenie i stworzy indywidualny plan.
Tryb "Automatyczna lampa błyskowa"
Dla wygodnego użytkowania.
Najnowocześniejsza technologia światła IPL
Używany przez dermatologów do profesjonalnego usuwania owłosienia.
Dezaktywacja włośników
Cebulki włosów są dezaktywowane głęboko pod skórą.
Maksymalne bezpieczeństwo
- Technologia przetestowana klinicznie
- Czujnik typu skóry i czujnik kontaktu ze skórą 2 w 1
Kompaktowe urządzenie do długotrwałego usuwania włosów
Zapewnia długotrwałe rezultaty przez kilka miesięcy.
Kompaktowa konstrukcja
Idealny do leczenia małych i trudno dostępnych obszarów.
Do 200 000 impulsów świetlnych
20 minut na zabieg na całe ciało
Minimalny poziom mocy dla ramion, nóg, twarzy, pach i linii bikini.
Powierzchnia świetlna 3,1 cm²
Dla szczególnie szybkiego leczenia.
3 różne poziomy intensywności
Do 50% redukcji owłosienia po 3-4 zabiegach.
Zintegrowany filtr UV
Dla ochrony skóry.
Ograniczenia użytkowania
- Nie może być stosowany na ciemnej skórze
- Może być nieskuteczny w przypadku białych lub jasnych włosów.
Metoda działania
- Melanina we włosach pochłania światło (IPL)
- Wytworzone ciepło dezaktywuje mieszek włosowy
- Włosy wypadają i nie rosną dalej
Specyfikacja techniczna
- Zasilanie sieciowe Wejście 100-240 VAC 50/60 Hz; 500 mA / Wyjście 12 V 1,8 A
- Wymiary (wys. × szer. × głęb.) 67 × 43 × 160 mm
- Waga 180 g
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.