Depilator Garett Beauty Flash IPL, biało-złoty
682,19 zł
554,63 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Garett Beauty Flash IPL Epilator
Depilacja bez bólu i niedogodności
Usuń niechciane owłosienie za pomocą depilatora Garett Beauty Flash IPL. Urządzenie to wykorzystuje delikatne impulsy świetlne do bezpiecznej i skutecznej depilacji w domu.
Technologia IPL do użytku domowego
Depilacja z wykorzystaniem technologii IPL to trend w branży kosmetycznej. Impulsy świetlne działają zarówno na ciemne, jak i jasne włoski, które stopniowo słabną i ostatecznie przestają rosnąć.
Dostosuj intensywność impulsów
Depilator Garett Beauty Flash IPL oferuje 5 poziomów mocy. Intensywność impulsów można dostosować do koloru skóry i owłosienia.
Duży obszar zabiegowy
Obszar zabiegowy urządzenia wynosi około 3 cm2, co pozwala na płynną i precyzyjną procedurę. Usuwanie owłosienia w miejscach takich jak pachy czy pachwiny nie powinno trwać dłużej niż 1 minutę.
Długa żywotność i wymiana lampy
Lampy w urządzeniu mogą wytrzymać do 500 000 impulsów. Po zużyciu lampę można wymienić bez konieczności zakupu nowego urządzenia.
Wygodny w użyciu
Urządzenie ma ergonomiczną konstrukcję i jest lekkie, dzięki czemu wygodnie leży w dłoni. Wyświetlacz LCD informuje o parametrach zabiegu.
Specyfikacja techniczna
- Wymiary produktu: 250x145x55 mm
- Moc znamionowa: 36 W
- Powierzchnia emitująca światło: 3 cm2
- Prąd: 3A
- Waga netto: 500 g
Zawartość opakowania
- Okulary ochronne
- Golarka jednorazowa
- Adapter
- Wymienna głowica z funkcją kompresji chłodzącej
- Podręcznik
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.