HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER

- 25%

zdjęcie ilustracyjne

HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
Kod produktu
741016404
Producent
BEURER
Punkty lojalnościowe: 14
0 ocen
W magazynie 2 szt, w czwartek u Ciebie

379,07 zł

283,45 zł

230,45 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 275,61 zł
W magazynie 2 szt, w czwartek u Ciebie

283,45 zł

379,07 zł

230,45 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Beurer HL 76 - Depilator 2w1

Beurer HL 76 to wyjątkowy depilator 2 w 1, który został wyposażony w 48 hipoalergicznych pęset oraz golarkę z elastyczną głowicą. Głowica ta idealnie dopasowuje się do konturów skóry, zapewniając skuteczną i komfortową depilację.

Wodoodporność dla maksymalnego komfortu

Ten depilator został zaprojektowany z klasą wodoodporności IPX7, co oznacza, że można go bez obaw używać pod prysznicem lub w wannie.

Dwie prędkości i oświetlenie LED

Beurer HL 76 oferuje dwie prędkości dla indywidualnych potrzeb i wygody. Ponadto posiada bardzo jasne światło LED, które pozwala dostrzec nawet najdrobniejsze włoski.

Praktyczne załączniki

  • Nasadka złuszczająca
  • Precyzyjna nasadka do przycinania
  • Nasadka do golenia

Wytrzymałość i czas ładowania

Depilator jest wyposażony w akumulator litowo-jonowy o pojemności 800 mAh, który zapewnia czas pracy do 45 minut. Czas ładowania wynosi około 90 minut.

Wymiary i waga

Wymiary tego depilatora to 15,4 × 6,2 × 4,3 cm, a waga to zaledwie 146 g, co czyni go idealnym towarzyszem podróży.

Co znajduje się w opakowaniu?

  • Depilator na mokro i sucho
  • 1 × nasadka do depilacji
  • 1 × nasadka przesuwna (do nasadki do depilacji)
  • 1 × nasadka precyzyjna (do nasadki do depilacji)
  • 1 × uchwyt modułu (do nasadki golącej)
  • 1 × nasadka do golenia
  • 1× nasadka do przycinania (4 mm)
  • 1 × osłona ochronna
  • Walizka do przechowywania
  • Szczotka do czyszczenia
  • Kabel ładujący USB-C
  • Stojak do ładowania i przechowywania

Parametry

Rodzaj produktu
Zasilacz
Marka
Wodoodporny
Liczba prędkości
Golenie na mokro
Rozszerzenia specjalne
Wskaźnik ładowania

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29997 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni