HL76 DEPILATOR 2 W 1 BEURER
379,07 zł
283,45 zł
230,45 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Beurer HL 76 - Depilator 2w1
Beurer HL 76 to wyjątkowy depilator 2 w 1, który został wyposażony w 48 hipoalergicznych pęset oraz golarkę z elastyczną głowicą. Głowica ta idealnie dopasowuje się do konturów skóry, zapewniając skuteczną i komfortową depilację.
Wodoodporność dla maksymalnego komfortu
Ten depilator został zaprojektowany z klasą wodoodporności IPX7, co oznacza, że można go bez obaw używać pod prysznicem lub w wannie.
Dwie prędkości i oświetlenie LED
Beurer HL 76 oferuje dwie prędkości dla indywidualnych potrzeb i wygody. Ponadto posiada bardzo jasne światło LED, które pozwala dostrzec nawet najdrobniejsze włoski.
Praktyczne załączniki
- Nasadka złuszczająca
- Precyzyjna nasadka do przycinania
- Nasadka do golenia
Wytrzymałość i czas ładowania
Depilator jest wyposażony w akumulator litowo-jonowy o pojemności 800 mAh, który zapewnia czas pracy do 45 minut. Czas ładowania wynosi około 90 minut.
Wymiary i waga
Wymiary tego depilatora to 15,4 × 6,2 × 4,3 cm, a waga to zaledwie 146 g, co czyni go idealnym towarzyszem podróży.
Co znajduje się w opakowaniu?
- Depilator na mokro i sucho
- 1 × nasadka do depilacji
- 1 × nasadka przesuwna (do nasadki do depilacji)
- 1 × nasadka precyzyjna (do nasadki do depilacji)
- 1 × uchwyt modułu (do nasadki golącej)
- 1 × nasadka do golenia
- 1× nasadka do przycinania (4 mm)
- 1 × osłona ochronna
- Walizka do przechowywania
- Szczotka do czyszczenia
- Kabel ładujący USB-C
- Stojak do ładowania i przechowywania
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.