TrueLife BELLE IPL E3
754,20 zł
613,17 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife BELLE IPL E3 - Gładka skóra bez bólu
TrueLife BELLE IPL E3 to depilator IPL, który gwarantuje wyraźnie gładszą skórę po 4 tygodniach użytkowania.
Technologia
Depilator wykorzystuje technologię TrueIPL®, aby skutecznie usuwać niechciane owłosienie.
Elastyczność użytkowania
Za pomocą depilatora można z łatwością depilować wszystkie części ciała, twarz, pachy, okolice bikini i całe nogi.
Bezbolesna metoda
Dzięki technologii SensCool® zabieg jest całkowicie bezbolesny, delikatny i bezpieczny.
Wydajna i szybka technologia
Depilator emituje delikatne impulsy światła pod powierzchnią skóry, gdzie uderza w melaninę w mieszku włosowym.
Bezpieczeństwo
Technologia SensCool® monitoruje temperaturę depilatora i gdy przekroczy ona 60°C, depilator automatycznie się wyłączy.
Rozwiązanie długoterminowe
Depilator IPL oferuje długoterminowe rozwiązanie, ze znaczną redukcją wzrostu włosów po 12 tygodniach regularnego stosowania.
Tryb automatyczny i ręczny
Depilator oferuje dwa tryby dla różnych obszarów ciała, zapewniając maksymalną elastyczność użytkowania.
3w1 - włosy, trądzik i odmładzanie skóry
Depilator może być również używany do innych zastosowań, takich jak odmładzanie skóry lub usuwanie trądziku.
Parametry TrueLife BELLE IPL E3
- Typ: IPL
- Zastosowanie: twarz, nogi, części intymne, plecy, ciało
- Cechy:SensCool®, czujnik ochrony oczu
- Liczba trybów: 2 - ręczny i automatyczny
- Liczba poziomów oświetlenia: 5
- Liczba błysków: 600 000
- Liczba załączników: 3
- Zasilanie: sieciowe
- Kolor: Biały, zielony
Zawartość opakowania
- 1× depilator
- 1× lampa HR
- 1× Adapter
- 1 × okulary ochronne
- 1 × instrukcja
Porównanie z konkurencją
TrueLife BELLE IPL E3 oferuje znaczną wydajność i szybkość leczenia, z liczbą błysków do 600 000.
Czas leczenia poniżej kolana
8 minut
Wydajność
Po 3-4 zabiegach
Liczba błysków
600 000
Odcień skóry
I-V
Stopnie intensywności
5
Tryb automatyczny
Tak
Bezpiecznik
Tak
Liczba załączników
3 (SR i lampa AC jako akcesoria)
Moc
Kabel
Cena (CZK)
5 490,-
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.