SILK-ÉPIL 9-705 SILVER DEPILATOR BRAUN

MARATON
- 8%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

SILK-ÉPIL 9-705 SILVER DEPILATOR BRAUN
SILK-ÉPIL 9-705 SILVER DEPILATOR BRAUN
SILK-ÉPIL 9-705 SILVER DEPILATOR BRAUN
SILK-ÉPIL 9-705 SILVER DEPILATOR BRAUN
SILK-ÉPIL 9-705 SILVER DEPILATOR BRAUN
SILK-ÉPIL 9-705 SILVER DEPILATOR BRAUN
Kod produktu
741014518
Producent
BRAUN
Punkty lojalnościowe: 27
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
W magazynie 2 szt, w piątek u Ciebie

605,47 zł

556,65 zł

452,56 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 493,51 zł
W magazynie 2 szt, w piątek u Ciebie

556,65 zł

605,47 zł

452,56 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Depilator Silk-épil 9-705 Silver marki Braun

Inteligentna depilacja z technologią SensoSmart.

Depilator posiada o 40% szerszą głowicę depilującą dla szybszego i skuteczniejszego usuwania włosów.

Technologia MicroGrip

Usuwa nawet najkrótsze włoski o długości 0,5 mm.

System z 40 pęsetami

Zapewnia doskonałą depilację nawet najtrudniejszych miejsc.

System rolek masujących

Zapewnia maksymalny komfort podczas depilacji.

2 prędkości

Umożliwiają one dostosowanie prędkości depilacji do własnych potrzeb.

SmartLight

Inteligentne oświetlenie ułatwiające usuwanie włosów.

Wet&Dry

Do stosowania na sucho lub pod prysznicem.

Bezprzewodowy

1 godzina ładowania zapewnia do 50 minut pracy.

Akumulator litowo-jonowy

Zapewnia długą żywotność i trwałość.

Pakiet zawiera:

  • Jedwab-épil 9 różowe złoto
  • Głowica goląca
  • Przystawka do przycinania
  • Przypadek

Parametry

Rodzaj produktu
Zasilacz
Marka
Liczba prędkości
Liczba pęsety

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29341 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni