Depilator Garett Beauty Flash IPL, biało-srebrny
679,58 zł
552,50 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Garett Beauty Flash IPL Epilator
Proste rozwiązanie do usuwania niechcianego owłosienia
Depilator Garett Beauty Flash IPL to urządzenie, które pozwoli zapomnieć o przeszkodach związanych ze zbędnym owłosieniem. Jest całkowicie bezpieczny i nadaje się do użytku domowego.
Depilacja IPL w domu
Impulsy świetlne działają zarówno na ciemne, jak i jasne włosy. Stopniowo stają się one coraz słabsze, aż w końcu wypadają i przestają całkowicie odrastać.
Możliwość dostosowania wydajności
Garett Beauty Flash Epilator pozwala na dostosowanie intensywności impulsów do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu zabieg jest skuteczny i bezpieczny.
Duży obszar zabiegowy
Głowica urządzenia posiada obszar zabiegowy o powierzchni około 3 cm2, dzięki czemu cała procedura jest płynna i precyzyjna. Wystarczy jeden błysk, a następnie można przesunąć głowicę do następnego obszaru.
Długa żywotność
Garett Beauty Flash to także depilator IPL o bardzo długiej żywotności. Lampy mogą wytrzymać do 500 000 impulsów, co daje kilka lat bezproblemowego użytkowania.
Wygodny w użyciu
Garett Beauty Flash ma ergonomiczny kształt i jest stosunkowo lekki, dzięki czemu wygodnie leży w dłoni. Specjalnie zaprojektowany kształt głowicy dociera nawet do najtrudniej dostępnych miejsc.
Dane techniczne:
- Wymiary produktu: 250x145x55 mm
- Moc znamionowa: 36 W
- Powierzchnia emitująca światło: 3 cm2
- Prąd: 3A
- Waga netto: 500 g
Zawartość opakowania:
- Okulary ochronne
- Golarka jednorazowa
- Adapter
- Wymienna głowica z funkcją kompresji chłodzącej
- Podręcznik
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.