Depilator Garett Beauty Flash IPL, biało-srebrny

zdjęcie ilustracyjne

Depilator Garett Beauty Flash IPL, biało-srebrny
Depilator Garett Beauty Flash IPL, biało-srebrny
Depilator Garett Beauty Flash IPL, biało-srebrny
Depilator Garett Beauty Flash IPL, biało-srebrny
Kod produktu
3949202
OEM
BEAUTY_FLASH_BIAL_SREB
Producent
Garett
Punkty lojalnościowe: 33
0 ocen
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

679,58 zł

552,50 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 662,98 zł
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

679,58 zł

552,50 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Garett Beauty Flash IPL Epilator

Proste rozwiązanie do usuwania niechcianego owłosienia

Depilator Garett Beauty Flash IPL to urządzenie, które pozwoli zapomnieć o przeszkodach związanych ze zbędnym owłosieniem. Jest całkowicie bezpieczny i nadaje się do użytku domowego.

Depilacja IPL w domu

Impulsy świetlne działają zarówno na ciemne, jak i jasne włosy. Stopniowo stają się one coraz słabsze, aż w końcu wypadają i przestają całkowicie odrastać.

Możliwość dostosowania wydajności

Garett Beauty Flash Epilator pozwala na dostosowanie intensywności impulsów do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu zabieg jest skuteczny i bezpieczny.

Duży obszar zabiegowy

Głowica urządzenia posiada obszar zabiegowy o powierzchni około 3 cm2, dzięki czemu cała procedura jest płynna i precyzyjna. Wystarczy jeden błysk, a następnie można przesunąć głowicę do następnego obszaru.

Długa żywotność

Garett Beauty Flash to także depilator IPL o bardzo długiej żywotności. Lampy mogą wytrzymać do 500 000 impulsów, co daje kilka lat bezproblemowego użytkowania.

Wygodny w użyciu

Garett Beauty Flash ma ergonomiczny kształt i jest stosunkowo lekki, dzięki czemu wygodnie leży w dłoni. Specjalnie zaprojektowany kształt głowicy dociera nawet do najtrudniej dostępnych miejsc.

Dane techniczne:

  • Wymiary produktu: 250x145x55 mm
  • Moc znamionowa: 36 W
  • Powierzchnia emitująca światło: 3 cm2
  • Prąd: 3A
  • Waga netto: 500 g

Zawartość opakowania:

  • Okulary ochronne
  • Golarka jednorazowa
  • Adapter
  • Wymienna głowica z funkcją kompresji chłodzącej
  • Podręcznik

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29332 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni