Hulajnoga składana MOVINO City Comfort Mint
591,59 zł
517,78 zł
420,96 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga składana MOVINO City Comfort Mint
Produkt EAN: 6938385315317
Wygoda i szybkość
Platforma jest obniżona do 8 cm nad ziemią, co zapewnia wygodną jazdę.
Przedni amortyzator zapewnia płynną jazdę nawet na nierównych nawierzchniach.
Szybkie składanie
System składania jednym przyciskiem umożliwia szybkie składanie i rozkładanie.
Bezpieczeństwo
Niezawodny hamulec ręczny zapewnia krótszą drogę hamowania.
Stabilne zarządzanie
Stabilizator kierownicy zapewnia solidną konstrukcję i bezpieczne sterowanie.
Łatwy transport
Pasek transportowy ułatwiający przenoszenie i przechowywanie hulajnogi.
Regulowana kierownica
Trzystopniowa regulacja wysokości kierownicy: 82 - 89 - 96 cm.
Specyfikacje
- Wysokość całkowita: 96 cm
- Wysokość kierownicy: 82-89,5-96 cm
- Szerokość kierownicy: 37,5 cm
- Średnica koła: 200 mm
- Klasyfikacja łożysk: ABEC-7
- Amortyzator: przód
- Hamulec: ręczny, nożny
- Składany: tak
- Kolor: miętowy
- Maksymalny udźwig: 100 kg
- Waga: 4,3 kg
- Marka: Movino
Oficjalny dystrybutor MOVINO CZ i SK
SKITT jest wyłącznym przedstawicielem marki Movino w Czechach i na Słowacji.
SKITT zapewnia bezproblemowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Posiadamy części zamienne w magazynie.
Więcej o marce MOVINO na stroniewww.skitt.cz/znacka/movino
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.