Hulajnoga składana MOVINO City Comfort Antyczny róż
626,50 zł
548,33 zł
445,80 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga składana Movino City Comfort
Dla dzieci i dorosłych
Składana hulajnoga Movino City Comfort to idealne rozwiązanie dla środowisk miejskich. Jest przeznaczona zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.
Wyjątkowo niska platforma
Podest hulajnogi znajduje się zaledwie 8 cm od podłoża, co zwiększa komfort jazdy.
Prosty system składania
System składania hulajnogi jest prosty i szybki. W ciągu kilku sekund hulajnoga jest złożona i gotowa do transportu.
Zawieszenie i hamulce
Hulajnoga jest wyposażona w amortyzator przedniego koła i hamulec ręczny połączony z tylnym kołem w celu bezpiecznego zatrzymania.
Stabilizator układu kierowniczego
Stabilizator kierownicy wzmacnia konstrukcję hulajnogi i zwiększa jej bezpieczeństwo i stabilność.
Pasek transportowy
Hulajnoga jest wyposażona w wygodny pasek ułatwiający transport.
Aluminiowa konstrukcja
Konstrukcja hulajnogi została wykonana z wysokiej jakości aluminium, dzięki czemu jest lekka i wytrzymała.
3-stopniowa regulacja kierownicy
Kierownicę można ustawić na trzech wysokościach: 82, 89,5 i 96 cm.
Ergonomiczne uchwyty
Rączki hulajnogi mają ergonomiczny kształt zapewniający wygodniejszą jazdę.
Duże koła
Duże 20-centymetrowe koła wykonane z wysokiej jakości poliuretanu zapewniają cichą i wygodną jazdę.
Składany stojak
Hulajnoga jest wyposażona w praktyczny składany stojak ułatwiający parkowanie.
Parametry
- 3-stopniowa regulacja wysokości drążka sterującego: 82 - 89 - 96 cm
- Szerokość kierownicy: 37,5 cm
- Średnica dużych kół: 200 mm
- Łożyska ABEC-7
- Antypoślizgowa platforma o wymiarach: 33 x 11,5 cm
- Wysokość platformy od podłoża: 8 cm
- Waga hulajnogi: 5,2 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.