Składana hulajnoga miejska MOVINO VIBE - MINT-PINK

- 20%

zdjęcie ilustracyjne

Składana hulajnoga miejska MOVINO VIBE - MINT-PINK
Składana hulajnoga miejska MOVINO VIBE - MINT-PINK
Składana hulajnoga miejska MOVINO VIBE - MINT-PINK
Składana hulajnoga miejska MOVINO VIBE - MINT-PINK
Kod produktu
8H-339
Producent
Movino
Punkty lojalnościowe: 19
0 ocen
W magazynie 18 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

495,33 zł

395,00 zł

321,14 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 387,68 zł
W magazynie 18 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

395,00 zł

495,33 zł

321,14 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Hulajnoga składana MOVINO VIBE - MINT-PINK

Lekka i kompaktowa hulajnoga dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat.

Łatwa obsługa

MOVINO VIBE waży zaledwie 2,9 kg i można go łatwo złożyć do kompaktowych rozmiarów, co ułatwia transport i przechowywanie.

Idealne wymiary

Optymalne wymiary deski sprawiają, że hulajnoga nie jest ani za duża, ani za mała - w sam raz dla Twojego dziecka.

Płynna jazda

Koła 145 mm z łożyskami ABEC7 zapewniają płynną jazdę.

Bezpieczeństwo i komfort

Pierwsza hulajnoga dwukołowa powinna być lekka i dostosowana do wzrostu użytkownika. MOVINO VIBE spełnia te wymagania, oferując jednocześnie komfortową jazdę dzięki niskiej desce i przedniemu amortyzatorowi.

Parametry

  • Producent.
  • Średnica kół: 145 mm
  • Materiał kół: PU
  • Łożyska: ABEC-7
  • Wysokość kierownicy: regulowana w zakresie 77-86 cm
  • Szerokość kierownicy: 32,5 cm
  • Uchwyty: guma 10 cm
  • Szerokość płyty: 10 cm
  • Długość płyty: 32 cm
  • Wysokość płyty od podłoża: 6,5 cm
  • Całkowita długość hulajnogi: 74 cm
  • Składany: tak
  • Zalecany wiek: od 5 do 12 lat
  • Waga: 2,9 kg
  • Maksymalny udźwig: 50 kg

Poczuj radość z ruchu dzięki hulajnodze MOVINO VIBE!

Parametry

Rodzaj produktu
Rozmiar koła
Waga
Łożyska
Materiał koła
Regulowana wysokość kierownicy
Składanie

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29424 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

94% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni