Składany skuter miejski MOVINO VIBE - NIEBIESKI/ORANGE
434,53 zł
380,32 zł
309,20 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Składana hulajnoga miejska MOVINO VIBE
Lekki i zwrotny, idealny dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat.
Waży zaledwie 2,9 kg i ma optymalne wymiary.
Nie za duży, nie za mały - w sam raz!
Składa się do kompaktowych rozmiarów, co ułatwia przenoszenie i przechowywanie.
Koła 145 mm z łożyskami ABEC7 zapewniają płynną jazdę.
Dostosowane do Twoich potrzeb
Pierwsza hulajnoga dwukołowa powinna być lekka i dostosowana do wzrostu użytkownika.
Zbyt duża hulajnoga może być niebezpieczna dla dziecka i utrudniać naukę jazdy.
Parametry Movino Vibe zostały dostosowane do potrzeb użytkowników o wzroście 110 - 152 cm.
Kierownica posiada 3-stopniową regulację wysokości w zakresie 77-86 cm.
Niska płyta i przedni amortyzator zapewniają komfort jazdy.
Parametry techniczne
- Producent.
- Średnica kół: 145 mm
- Materiał koła: PU
- Łożyska: ABEC-7
- Wysokość kierownicy: regulowana w zakresie 77-86 cm
- Szerokość kierownicy: 32,5 cm
- Uchwyty: guma 10 cm
- Szerokość płyty: 10 cm
- Długość płyty: 32 cm
- Wysokość płyty od podłoża: 6,5 cm
- Całkowita długość hulajnogi: 74 cm
- Składany: tak
- Zalecany wiek: od 5 do 12 lat
- Waga: 2,9 kg
- Maksymalny udźwig: 50 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.