Hulajnoga składana MTR Sunny V, 120 mm, niebiesko-czerwona
261,24 zł
235,00 zł
191,06 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga składana MTR Sunny V, 120 mm, niebiesko-czerwona
Do zabawy i do szkoły. Składana hulajnoga MTR Sunny V to idealny wybór!
Wysokiej jakości materiały i konstrukcja
Wytrzymałe aluminium, solidne stalowe śruby i gumowe uchwyty na kierownicy. Wszystko to zapewnia bezpieczeństwo i komfort.
Niska platforma i duże koła
Duża, niska platforma i koła 120 mm z wysokiej jakości łożyskami. Dla łatwej równowagi i płynnej jazdy.
Tylny błotnik i hamulec
Tylny błotnik chroni przed rozpryskami i służy również jako hamulec. Bezpieczeństwo przede wszystkim!
Składana konstrukcja
Szybkie i łatwe składanie dla wygodnego przenoszenia lub przechowywania.
Unikalny design i wysoka jakość wykonania
Stylowy design i wysoka jakość wykonania. Hulajnoga, która zadowoli nawet najbardziej wymagających.
Parametry
- Materiał: aluminium
- Koła: PU
- Średnica koła: 120 mm
- Łożyska: ABEC 7
- Uchwyty: guma
- Szerokość kierownicy: 33,5 cm
- Wymiary płyty: 32 cm x 12 cm
- Wysokość: regulowana, 3-stopniowa
- Maksymalna wysokość (mierzona od platformy): 68 cm
- Maksymalna wysokość (mierzona od podłogi): 77 cm
- Waga: 2,4 kg
- Waga opakowania: 2,8 kg
- Maksymalna waga użytkownika: 60 kg
- Opakowanie: pudełko kartonowe
- Rozmiar opakowania: wymiary 63,5 x 20 x 10,6 cm
- Hamulec: Sterowanie nożne na tylnym kole
Produkt jest zgodny z normą europejską: EN 14619
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.