Gigaset Pro Gigaset N510 IP Pro
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Gigaset PRO N510 IP Pro
Niezawodny i gotowy do rozwoju
Gigaset N510 IP PRO to stacja bazowa DECT IP dla małych i średnich firm. Jest kompatybilna z większością profesjonalnych telefonów Gigaset.
Profesjonalne funkcje, takie jak dostęp do książki adresowej online i powiadomienia e-mail oraz łączność bezprzewodowa zapewniają wydajność i swobodę w codziennej pracy.
Kompatybilność
N510 IP PRO jest kompatybilny z ponad 250 dostawcami usług VoIP i wszystkimi popularnymi systemami PABX.
Automatyczna instalacja z Gigaset dla systemów IP PBX zapewnia szybką i łatwą konfigurację.
Potężna baza do komunikacji biznesowej
Gigaset N510 IP PRO może obsługiwać do 6 kont SIP, 6 słuchawek i 4 jednoczesne połączenia z bogatym zestawem funkcji do komunikacji biznesowej.
Rozszerzony zasięg bezprzewodowy
Stacja bazowa N510 IP PRO z maksymalnie 6 opcjonalnymi repeaterami DECT umożliwia rozszerzenie zasięgu sieci bezprzewodowej w ramach rozbudowy biura.
Pełna kompatybilność
Baza została zaprojektowana do współpracy z pełną gamą słuchawek Gigaset Pro i repeaterów, aby objąć zasięgiem większe biuro.
Bezproblemowa instalacja
Kompatybilny z prawie wszystkimi standardowymi sieciami telefonii IP z funkcją zdalnego zarządzania umożliwiającą szybką aktywację i zmiany konfiguracji.
Zaawansowane funkcje
Oferuje dodatkowe wbudowane funkcje komunikacyjne, takie jak 3-stronne połączenia konferencyjne, drugie połączenie, zawieszanie połączeń i funkcje transferu.
Jakość dźwięku HD
Obsługuje zaawansowaną technologię audio HDSP zapewniającą czystszy dźwięk.
Dane techniczne
- Książka telefoniczna i wybieranie numerów
- Odbieranie połączeń
- Integracja komputera z telefonem (CTI)
- Poczta głosowa
- Funkcje IP PBX
- Funkcje centrali Gigaset IP PBX
- Sprzęt
- Kompatybilność z IP PBX
- Chmura / PBX
- ECO i IP PBX (SIP)
- Funkcje specjalne
- Udostępnianie i administracja
- Interfejs DECT
- Protokoły IP
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.