Gigaset A170 Biały
128,17 zł
88,02 zł
71,56 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Gigaset A170 Biały
Telefon bezprzewodowy dla łatwej obsługi połączeń
Gigaset A170 umożliwia wykonywanie połączeń bez konieczności korzystania ze smartfona. Telefon posiada zintegrowaną baterię, która zapewnia do 18 godzin rozmów lub 200 godzin czuwania.
Cechy
- Głośność głośnika, mikrofonu i dzwonka można dostosować do własnych preferencji.
- Czytelny trzywierszowy wyświetlacz pokazuje numer połączenia i stan baterii.
- Telefon może być również używany jako budzik.
- Zasięg bezprzewodowy telefonu wynosi do 50 metrów, w otwartej przestrzeni do 300 metrów.
Łatwy w użyciu i czytelny wyświetlacz
Telefon jest łatwy w obsłudze dzięki przyciskowi nawigacyjnemu i dużym przyciskom. Podświetlany wyświetlacz graficzny ułatwia odczyt w dzień i w nocy.
Długa żywotność baterii
Na jednym ładowaniu można rozmawiać do 18 godzin. W trybie czuwania telefon wytrzymuje do 200 godzin.
Duża pojemność na kontakty
Telefon posiada pamięć wewnętrzną do przechowywania do 50 kontaktów. Przechowuje również 25 ostatnich nieodebranych i odebranych połączeń oraz listę dziesięciu ostatnio wybieranych numerów.
Funkcja alarmu i identyfikator dzwoniącego
Wyświetlacz telefonu pokazuje nazwę lub numer osoby dzwoniącej oraz poziom naładowania baterii. Telefon służy również jako budzik.
Możliwość zakupu dodatkowych jednostek
Jeśli potrzebujesz więcej telefonów w domu, możesz zakupić dodatkowe jednostki. Wszystkie telefony zostaną sparowane w celu łatwego odbierania połączeń.
Specyfikacje
- Typ telefonu: Bezprzewodowy
- Wyświetlacz: graficzny, 3 linie, podświetlany
- Zasięg sygnału - w terenie zabudowanym: 50 m
- Zasięg sygnału - na zewnątrz: do 300 m
- ID dzwoniącego: Tak
- Liczba słuchawek: 1
- Maksymalny czas trwania połączenia: 18 godzin
- Czas czuwania: 200 godz.
- Książka telefoniczna (liczba kontaktów): 50
- Budzik: tak
- Przycisk nawigacji: Tak
- Regulacja głośności: Tak
- Szerokość produktu: 4,8 cm
- Wysokość produktu: 15,9 cm
- Głębokość produktu: 3 cm
- Waga produktu: 0,1 kg
- EAN: 4250366851037
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.