Telefon stacjonarny Aligator GSM T100, biały
287,78 zł
252,15 zł
205,00 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Telefon biurkowy GSM Aligator T100, biały
Telefon, który łączy w sobie klasyczne i mobilne funkcje.
Zalety Aligator T100
- Wygodna kontrola
- Podstawowe funkcje mobilne
- Mocna antena dla słabszych sygnałów
Wygoda klasycznego telefonu
Aligator T100 oferuje wygodę klasycznego urządzenia stacjonarnego z elastycznością telefonu komórkowego.
Elementy sterujące
Podnieś słuchawkę, dotknij numeru lub wybierz kontakt z listy.
Zadzwoń
Wystarczy odłożyć słuchawkę, aby zakończyć połączenie, bez konieczności używania przycisku potwierdzenia.
Sygnał nawet w miejscach o słabym sygnale
Dzięki mocnej antenie można wykonywać połączenia nawet w miejscach o słabszym sygnale operatora.
Antena
Antena jest odłączana na wypadek, gdyby potrzebny był jeszcze silniejszy sygnał.
Przerwa w dostawie prądu cię nie powstrzyma
Telefon ma wbudowaną baterię i działa bez podłączenia do zasilania.
Baterie
Bateria litowo-jonowa pozwala na działanie telefonu do 10 dni.
Zestaw głośnomówiący i inne funkcje
Telefon jest wyposażony w funkcję zestawu głośnomówiącego.
Podstawowe funkcje
Telefon umożliwia odbieranie i wysyłanie wiadomości SMS oraz korzystanie z usług SIM Toolkit.
Przyciski i elementy sterujące
Przyciski są duże, czytelne i rozpoznawalne dotykowo.
Specyfikacja techniczna
- Wyświetlacz: Monochromatyczny, zielone podświetlenie
- Rozdzielczość wyświetlacza: 128 x 64 pikseli
- Pamięć kontaktów telefonicznych: 300
- Pamięć SMS: 100
- Bateria: Li-Ion 800 mAh
- Czas rozmów: do 300 minut
- Czas czuwania: do 240 godzin
- Funkcje: budzik, kalkulator, obsługa zestawu narzędzi SIM, głośny zestaw głośnomówiący, szybkie wybieranie: 12x, ponowne wybieranie numeru
- Wysokość: 47 mm (bez słuchawki)
- Szerokość: 207 mm
- Maksymalna głębokość: 63 mm (bez słuchawki)
- Waga: 541 g
Zawartość opakowania
- Telefon komórkowy
- Ładowarka
- Baterie
- Szczegółowe instrukcje użytkowania (CZ SK GER)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.