EZVIZ HB3 zestaw 2K 1 1

- 26%

zdjęcie ilustracyjne

EZVIZ HB3 zestaw 2K 1 1
EZVIZ HB3 zestaw 2K 1 1
EZVIZ HB3 zestaw 2K 1 1
EZVIZ HB3 zestaw 2K 1 1
EZVIZ HB3 zestaw 2K 1 1
Kod produktu
AH51670051
OEM
CS-HB3-B1
Producent
EZVIZ
Punkty lojalnościowe: 41
0 ocen
W magazynie 6 szt, w środę u Ciebie

1 136,06 zł

835,11 zł

678,95 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 835,11 zł
W magazynie 6 szt, w środę u Ciebie

835,11 zł

1 136,06 zł

678,95 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Zestaw EZVIZ HB3 2K 1 1

Elastyczny i stabilny - EZVIZ HB3 to zestaw 1 kamery i akumulatora, który świetnie sprawdza się w dowolnym miejscu w domu.

Ładowanie

Ładowanie co 120 dni lub korzystanie z systemu solarnego.

Kamera

Przetwornik obrazu: 3-megapikselowy przetwornik CMOS 1/2,8" ze skanowaniem progresywnym.

Czas otwarcia migawki: migawka samoadaptacyjna.

Obiektyw: 2,8 mm przy F2,0. Kąt widzenia: 131° (po przekątnej), 110° (w poziomie), 58° (w pionie).

Dzienny i nocny filtr podczerwieni z automatycznym przełączaniem.

Odległość w podczerwieni: 15 m, kolorowy noktowizor 15 m.

DNR 3D.

Pojemność baterii: 5200 mAh.

Wideo i dźwięk

Maks. Rozdzielczość: 2K/3 MP, 2304×1296 pikseli.

Liczba klatek na sekundę: Maks. 15 klatek na sekundę. Samoadaptacja podczas transmisji sieciowej.

Kompresja wideo: H.265 / H.264.

Szybkość transmisji: Quad HD; Full HD, Hi-Def. Adaptacyjna szybkość transmisji.

Sieć

Wi-Fi: IEEE802.11AH.

Zakres częstotliwości: 904 M-928 M (USA), 865 M-867 M (UE).

Funkcje

Inteligentne wykrywanie ruchu człowieka.

Dwukierunkowa rozmowa.

Przestrzeń dyskowa

Obsługa kart microSD (do 256G) podczas parowania stacji bazowej, obsługa EZVIZ CloudPlay (wymaga subskrypcji).

Informacje ogólne

Stopień ochrony IP: IP65.

Wymiary: 249 × 199 × 99 mm.

Waga: 230 g kamera, 208 g podstawa.

Moc

Kamera: DC 5V / 2A. Podstawa: DC 12V / 1A.

Pobór mocy: maks. 10 W.

Gwarancja

Gwarancja: 2 lata.

Więcej informacji

Strona producenta:https://www.ezviz.com/product/HB3-B1/41834

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30001 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni