EZVIZ HB3 zestaw 2K 1 1
1 136,06 zł
835,11 zł
678,95 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw EZVIZ HB3 2K 1 1
Elastyczny i stabilny - EZVIZ HB3 to zestaw 1 kamery i akumulatora, który świetnie sprawdza się w dowolnym miejscu w domu.
Ładowanie
Ładowanie co 120 dni lub korzystanie z systemu solarnego.
Kamera
Przetwornik obrazu: 3-megapikselowy przetwornik CMOS 1/2,8" ze skanowaniem progresywnym.
Czas otwarcia migawki: migawka samoadaptacyjna.
Obiektyw: 2,8 mm przy F2,0. Kąt widzenia: 131° (po przekątnej), 110° (w poziomie), 58° (w pionie).
Dzienny i nocny filtr podczerwieni z automatycznym przełączaniem.
Odległość w podczerwieni: 15 m, kolorowy noktowizor 15 m.
DNR 3D.
Pojemność baterii: 5200 mAh.
Wideo i dźwięk
Maks. Rozdzielczość: 2K/3 MP, 2304×1296 pikseli.
Liczba klatek na sekundę: Maks. 15 klatek na sekundę. Samoadaptacja podczas transmisji sieciowej.
Kompresja wideo: H.265 / H.264.
Szybkość transmisji: Quad HD; Full HD, Hi-Def. Adaptacyjna szybkość transmisji.
Sieć
Wi-Fi: IEEE802.11AH.
Zakres częstotliwości: 904 M-928 M (USA), 865 M-867 M (UE).
Funkcje
Inteligentne wykrywanie ruchu człowieka.
Dwukierunkowa rozmowa.
Przestrzeń dyskowa
Obsługa kart microSD (do 256G) podczas parowania stacji bazowej, obsługa EZVIZ CloudPlay (wymaga subskrypcji).
Informacje ogólne
Stopień ochrony IP: IP65.
Wymiary: 249 × 199 × 99 mm.
Waga: 230 g kamera, 208 g podstawa.
Moc
Kamera: DC 5V / 2A. Podstawa: DC 12V / 1A.
Pobór mocy: maks. 10 W.
Gwarancja
Gwarancja: 2 lata.
Więcej informacji
Strona producenta:https://www.ezviz.com/product/HB3-B1/41834
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.