EZVIZ H8C 2K
306,17 zł
287,34 zł
233,61 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EZVIZ H8C 2K - ostra ochrona dla Twojego domu
Wysoka rozdzielczość i widzenie w nocy do 30 metrów.
Szczegóły techniczne
Przetwornik obrazu: 1/2,7" CMOS ze skanowaniem progresywnym.
Czas otwarcia migawki: migawka samoadaptacyjna.
Obiektyw
- 4 mm @ F2.0, kąt widzenia: 46° (w pionie), 89° (w poziomie), 104° (po przekątnej)
- 6 mm @ F2.0, kąt widzenia: 28° (w pionie), 52° (w poziomie), 60° (po przekątnej)
Mocowanie obiektywu: M12.
Dzienny i nocny filtr podczerwieni z automatycznym przełączaniem.
DNR 3D.
WDR: Cyfrowy.
Kompresja
Kompresja wideo: H.265 / H.264.
Szybkość transmisji wideo: Full HD; Hi-Def; Standard. Adaptacyjna szybkość transmisji bitów.
Obraz
Maks. Rozdzielczość: 2304 × 1296.
Liczba klatek na sekundę: Maks. 30 fps; samoczynna adaptacja podczas transmisji sieciowej.
Sieć
Wi-Fi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.
Zakres częstotliwości: 2,4 ~ 2,4835 GHz.
Szerokość pasma kanału: Obsługuje 20 MHz.
Interfejs
Pamięć Gniazdo kart microSD (maks. 512 GB).
Obsługuje pamięć masową Ezviz CloudPlay (wymagana subskrypcja).
Sieć przewodowa RJ45 X 1 (adaptacyjny port Ethernet 10M/100M).
Zabezpieczenia 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Prędkość transmisji 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 72 Mb/s.
Informacje ogólne
Zasilanie DC 12V / 1A.
Pobór mocy maks. 12 W.
Zasięg w podczerwieni MAX. 30 m.
Wymiary: 100,05 × 129,19 × 149,75 mm.
Waga 435 g.
Gwarancja: 2 lata.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.