EZVIZ CB3 2MP
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
EZVIZ CB3 2MP - Twoje oczy na świat
Czujnik obrazu: 1/2.9" 2-megapikselowy czujnik CMOS.
Minimalne oświetlenie: 0,01 luksa przy F2.0, 0 luksów z podczerwienią.
Czas otwarcia migawki: Samoadaptująca się migawka.
Obiektyw: 2,8 mm przy F2,0. Pole widzenia: 128°, 108°, 56°.
Dzień i noc: filtr IR-Cut z automatycznym przełączaniem.
DNR: 3D DNR.
Odległość widzenia w nocy: IR: 15 m, widzenie w kolorze: 15 m.
Wideo i dźwięk
Maks. Rozdzielczość: 1080p/2MP, 1920 x 1080.
Liczba klatek na sekundę: Maks. 15 fps; samoadaptacja podczas transmisji sieciowej.
Kompresja wideo: H.265 / H.264.
Szybkość transmisji wideo: Full HD; Hi-Def; Standard. Adaptacyjna szybkość transmisji bitów.
Przepływność audio: samodostosowująca się.
Maks. Szybkość transmisji: 1 Mb/s.
Sieć
Standard Wi-Fi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.
Zakres częstotliwości: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz.
Szerokość pasma kanału: Obsługuje 20 MHz.
Bezpieczeństwo: 64 / 128-bitowy WEP, WPA / WPA2, WPA-PSK / WPA2-PSK.
Prędkość transmisji: 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 72 Mb/s.
Parowanie Wi-Fi: Parowanie punktów dostępowych.
Protokół: zastrzeżony protokół EZVIZ Cloud.
Minimalne wymagania sieciowe: 2 Mb/s.
Funkcje
- Inteligentny alarm: inteligentne wykrywanie ruchu człowieka.
- Obsługa połączeń dwukierunkowych.
- Funkcje ogólne: ochrona przed migotaniem, tętno, ochrona hasłem, znak wodny.
Repozytorium
- Lokalna pamięć masowa: Obsługa kart microSD (do 256 GB).
- Przechowywanie w chmurze: Obsługuje pamięć masową EZVIZ CloudPlay (wymaga subskrypcji).
Ogólne
Warunki pracy: -20 °C do 50 °C, wilgotność 95% lub mniej (bez kondensacji).
Konstrukcja: odporna na warunki atmosferyczne, stopień ochrony IP.
Zasilanie: DC 5V / 2A (do nabycia osobno).
Pojemność baterii: 5200 mAh.
Pobór mocy: maks. 10 W.
Wymiary produktu: 105,9 × 62,8 × 62,8 mm.
Wymiary opakowania: 103 × 103 × 186 mm.
Waga: 480 g.
Produkt EAN: 303102368
Akcesoria
Panel słoneczny 516810011 można podłączyć do kamery.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.