Dahua IPC-HDBW1230DE-SW-0280B, kamera IP, 2Mpx, 1/3" CMOS, obiektyw 2, 8 mm, IR<30, IP67, IK10, Wi-Fi
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dahua IPC-HDBW1230DE-SW-0280B: Kamera IP dla bezpieczeństwa w domu
Numer produktu: 6923172539960
Technologia i funkcje
Technologia H.265 i H.264 zapewniająca wydajną kompresję danych.
Wykrywanie ludzi SMD dla większego bezpieczeństwa.
Zdalny dostęp przez sieć LAN lub Internet.
Automatyczne wysyłanie powiadomień e-mail po wykryciu ruchu.
Możliwość monitorowania i nagrywania wideo.
Podwójny strumień dla różnych rozmiarów pasma.
Gniazdo na kartę microSD o pojemności do 256 GB.
Wytrzymała obudowa o stopniu ochrony IP67 i IK10.
Specyfikacja techniczna
Rozdzielczość czujnika 2 Mpx.
Przetwornik 1/3" CMOS.
Maksymalna rozdzielczość 1920 x 1080 px przy 25/30 kl.
Obsługiwane rozdzielczości: 1080p, 1,3 Mpx, 720p.
Liczba klatek na sekundę: 25/30 kl.
Minimalne oświetlenie: 0,025 luksa w trybie kolorowym, 0,0025 luksa w trybie monochromatycznym, 0 luksów w podświetleniu IR.
Podświetlenie IR do 30 m.
Obiektyw: f = 2,8 mm, kąt widzenia 100° w poziomie, 53° w pionie, 120° po przekątnej.
Szczegółowe specyfikacje
Czas otwarcia migawki: 1/3 - 1/100000 sek.
Filtr ICR dla lepszej jakości obrazu.
Kompensacja światła: BLC.
Dynamika obrazu: DWDR.
Redukcja szumów: 3D.
Automatyczna kontrola wzmocnienia i jasności.
Automatyczny balans bieli.
Tłumienie migotania.
Interfejs: 1x Fast Ethernet, 10/100 Base-TX, RJ-45.
Wi-Fi: IEEE 802.1b/g/n (2,4 GHz).
Obsługa ONVIF: profil ONVIF (S/G) obsługa CGI i P2P.
Protokoły: IPv4, HTTP, TCP, UDP, ARP, RTP, RTSP, RTCP, DHCP, DNS, NTP, Multicast, RTMP.
Przesyłanie strumieniowe: podwójny strumień.
Gniazdo karty pamięci: microSD (maks. 256 GB).
Zasilanie: DC 12 V, pobór mocy do 4,9 W.
Pokrycie: wodoodporny zgodnie z IP67, antywandalowy IK10.
Temperatura pracy: -30 do 60 °C, wilgotność do 95%.
Wymiary: 110,7 x 110,7 x 88,7 mm.
Waga: 414 g.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.