Czujka temperatury FireAngel FA6215
119,81 zł
110,09 zł
89,50 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Czujka temperatury FireAngel FA6215
Wysoka wydajność i niezawodność
FireAngel FA6215 to zasilana bateryjnie termiczna czujka pożarowa. Wykorzystuje najnowszy czujnik termistorowy do szybkiego wykrywania gwałtownego wzrostu temperatury.
Idealny do wymagających środowisk
Detektor jest idealny do środowisk o wysokiej temperaturze, wilgotności i zapyleniu. Dlatego nadaje się do kuchni, pralni, garaży, strychów itp.
Ostrzeżenie o niebezpieczeństwie
Po wykryciu pożaru czujnik ostrzega użytkownika akustycznie i wizualnie. Wbudowana syrena 85dB i wskaźnik LED zapewniają wczesne ostrzeżenie.
Długa żywotność baterii
Detektor jest zasilany parą baterii alkalicznych AA, które działają do 5 lat. Baterie są dołączone do zestawu.
Zaawansowane funkcje
FireAngel FA6215 posiada szereg zaawansowanych funkcji. Duży przycisk testowy weryfikuje działanie obwodów wewnętrznych, syreny i baterii. Funkcja Smart Silence umożliwia tymczasowe wyciszenie czujki.
Normy i certyfikacja
Detektor został zaprojektowany zgodnie z normą EN 5446-2:2003 i jest zatwierdzony do użytku w przyczepach kempingowych i kamperach.
Łatwa instalacja i konserwacja
Łatwa instalacja, prosta konserwacja i wysoka niezawodność sprawiają, że czujnik jest odpowiedni dla wszystkich gospodarstw domowych.
Dane techniczne:
- Zasilanie: 2x baterie alkaliczne AA 1,5 V
- Technologia wykrywania: technologia termistorowego wykrywania ciepła
- Sygnalizacja dźwiękowa: wbudowana syrena 85 dB 1x dioda LED
- Temperatura pracy: od 4°C do 38°C
- Wilgotność robocza: do 90% RH, bez kondensacji
- Temperatura przechowywania: od -20°C do 60°C
- Wilgotność przechowywania: do 93% wilgotności względnej, bez kondensacji
- Materiał: ABS, samogasnący UL94 VO
- Certyfikacja: EN 5446-2:2003
- Waga: 152 g wraz z bateriami
- Wymiary: 118,1 x 31,5 mm
- Gwarancja: 5 lat (łącznie z baterią)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.