Zestaw freestyle Movino NITRO Green
602,28 zł
524,96 zł
426,80 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Movino NITRO Green: zestaw freestyle dla entuzjastów
Wybierz hulajnogę Movino NITRO do swoich trików i rozwoju. Platforma wykonana z aluminium 6061 zapewnia optymalną wydajność.
Charakterystyka produktu
- Łożyska: węglowe łożyska ABEC-9 zapewniające wysoką precyzję i wydajność.
- Układ hamulcowy: FLEX FENDER zapewniający skuteczne hamowanie i mniejsze zużycie kół.
- Materiały: szeroka kierownica z chromowanej stali dla maksymalnego komfortu i stabilności.
- Uchwyt: Bezpieczny uchwyt wykonany z termoplastycznej gumy TPR dla lepszego chwytu.
Parametry produktu
- Waga hulajnogi: 3,4 kg
- Maksymalny udźwig: 100 kg
- Normy: Produkt jest zgodny z normą EN14619 dotyczącą mobilnego sprzętu i narzędzi sportowych.
Szczegóły produktu
Deska hulajnogi jest wykonana z aluminium z antypoślizgową powierzchnią. Kierownica wykonana jest z anodyzowanego wzmocnionego aluminium (6061) z antypoślizgowymi uchwytami TPR w kolorze czerwonym. Kółka mają średnicę 100 mm i są wykonane z nylonu z łożyskami ABEC 9.
Kask PB PRO 53-55 cm i kołek do hulajnogi MOVINO, 2 szt.
Kask PB PRO chroni głowę podczas zderzeń i upadków na twarde powierzchnie. Można go regulować w zakresie 53-55 cm. Kołek do hulajnogi MOVINO jest mocny i trwały, służy do pokonywania przeszkód.
Wsparcie i serwis
SKITT jest wyłącznym przedstawicielem marki Movino na Czechy i Słowację. Naszym klientom zapewniamy bezproblemowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.