Zestaw freestyle Movino GLIDE Metallic Blue
674,64 zł
585,90 zł
476,34 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw freestyle Movino GLIDE Metallic Blue PB
Produkt EAN: 6938385296951
Hulajnoga MOVINO Stunt GLIDE, metaliczny niebieski
Odpowiedni dla początkujących i doświadczonych jeźdźców.
Cechy:
- Wytrzymałe kółka PU 100 mm z łożyskami ABEC 9 Carbon.
- Platforma o wymiarach 50 x 11 cm zapewnia maksymalny komfort jazdy.
- System FLEX BRAKE.
- Koła z aluminiowym rdzeniem dla większej trwałości.
- System kompresji zmniejszający obciążenie kół.
- Kołnierze Y z anodyzowanego, wzmocnionego aluminium ze wspornikami.
- Rowkowane uchwyty TPR zapewniają pewny chwyt.
- Potrójna aluminiowa tuleja zapewnia solidne połączenie między widelcem a kierownicą.
Parametry:
- Zacisk: trzyśrubowy
- Waga hulajnogi: 3,4 kg
- Maksymalny udźwig: 100 kg
- Wymiary platformy: 480x100 mm
- Szerokość kierownicy: 490 cm
- Wymiary kierownicy: 810 mm (wysokość), 640 mm (długość wraz z kołami)
- Średnica kół: 100 mm
Kask Freestyle PB PRO 53-55 cm
Wytrzymały i bezpieczny kask chroniący w razie upadku.
Cechy:
- Wykonany z materiału PPE i grubej warstwy czarnego polistyrenu EPS.
- Gruba warstwa polistyrenu (15-16 mm) dla maksymalnej ochrony głowy.
- Regulowany i odpinany pasek do mocowania.
- Otwory zapewniające odpowiednią wentylację.
Parametry:
- Zakres regulacji: 48-52 cm
- Waga: 280g
- Kolor: czarny (matowy)
Kołek do hulajnogi MOVINO, 2 szt.
Stałe kołki do szlifowania na przeszkodach.
Cechy:
- Konstrukcja ze stopu aluminium z wytrzymałą siatką.
- Możliwość montażu zarówno na przednich, jak i tylnych kołach.
Parametry:
- Średnica osi: 0,5 cm
- Materiał śrub: stal
- Materiał haka: wzmocnione aluminium
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.