Zestaw freestyle Movino GLIDE Rainbow
777,91 zł
677,71 zł
550,98 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw Movino GLIDE Rainbow Freestyle
Produkt EAN: 6938385304786
Opis produktu
Świetny zestaw freestyle Movino GLIDE Rainbow z anodyzowaną aluminiową deską. Błyszcząca powierzchnia deski będzie przyciągać wzrok w skateparku.
Parametry skutera
- Producent.
- Waga: 3,3 kg
- Poziom: podstawowy
- Przeznaczenie: skatepark
- System kompresji: IHC
- Średnica kół: 100 mm
- Wysokość kierownicy: 58 cm
- Szerokość kierownicy: 53 cm
- Szerokość płyty: 11 cm
- Średnica kierownicy: 32 mm
- Wewnętrzna średnica kierownicy: 28 mm
- Rdzeń kół: Nylon
- Klasyfikacja łożysk: ABEC-9
- Typ kierownicy: Y-BAR
- Wysokość całkowita: 81 cm
- Typ widelca: Bezgwintowy
- Maksymalna waga użytkownika: 100 kg
- Typ hamulca: elastyczny błotnik
Kask Freestyle PB PRO
Kask PB PRO jest idealny do jazdy na rowerze, rolkach, deskorolce i hulajnodze freestyle.
- Materiał: powłoka ABS
- Otwory wentylacyjne: 11
- Regulowany pasek pod brodę: Tak
- Regulowany obwód: tak
- Rozmiar: regulowany w zakresie 53-55 cm
Kołek do hulajnogi MOVINO
Kołek do hulajnogi MOVINO jest wykonany z wysokiej jakości stopu aluminium.
- Średnica osi: 0,5 cm
- Materiał śrub: stal
- Materiał haka: wzmocnione aluminium
- Cena za: 2 sztuki
Oficjalny dystrybutor MOVINO CZ i SK
SKITT jest wyłącznym przedstawicielem marki Movino w Czechach i na Słowacji.
Oferujemy pełną gamę produktów tej marki, w tym najnowsze modele i akcesoria.
Naszym klientom zapewniamy bezproblemowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Posiadamy części zamienne w magazynie.
Aby dowiedzieć się więcej o marce MOVINO, odwiedź stronę www.skitt.cz/znacka/movino.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.