Dziecięca trójkołowa hulajnoga MAXI SCOOTER SPIDER
243,28 zł
218,20 zł
177,40 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dziecięca hulajnoga trójkołowa MAXI SCOOTER SPIDER
Dlaczego warto wybrać MAXI SCOOTER SPIDER?
Stylowy wygląd, wybór kolorów i podświetlane koła LED - to pierwsze, co rzuca się w oczy w naszym MAXI SCOOTER.
Praktyczność i długotrwałe użytkowanie
MAXI SCOOTER SPIDER jest idealna na spacery, zabawy z przyjaciółmi lub jako środek transportu do szkoły lub przedszkola. Dzięki nośności do 50 kg i regulowanej wysokości kierownicy, ta hulajnoga będzie towarzyszem Twojego dziecka przez długi czas.
Bezpieczeństwo i komfort
Wzmocniona konstrukcja i antypoślizgowa platforma gwarantują bezpieczeństwo i komfort podczas użytkowania. Dzięki hamulcowi nożnemu dziecko może bezpiecznie zahamować lub zwolnić w dowolnym momencie.
Parametry techniczne
- Wymiary: długość 47 cm / szerokość 23 cm
- Kierownica: 3 poziomy regulacji wysokości: 78-84-90 cm (od podłoża)
- Wysokość od platformy do kierownicy: 67-90 cm
- Gumowe, antypoślizgowe uchwyty: średnica 5 cm
- Talerz: 42 cm długości / 13,5 cm szerokości
- Kółka: przednie: średnica 120 mm / 2,8 cm, tylne: średnica 80 / 2,4 cm, materiał: PU
- Łożyska: ABEC7
- Diody LED
- Przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia
- Maksymalny udźwig: 50 kg
- Materiał hulajnogi: tworzywo sztuczne (PP, PU) aluminium
- Certyfikat CE
- Waga: 2,5 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.