Hulajnoga freestyle MOVINO Stunt X-Core, Black Mission
900,71 zł
732,99 zł
595,93 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga freestyle MOVINO Stunt X-Core, Black Mission
Projektowanie i przetwarzanie
Hulajnoga freestyle MOVINO Stunt X-Core, Black Mission nadaje się na rampę i do miasta. Ma bardzo atrakcyjny wygląd i uczciwe wykonanie z funkcjonalnymi funkcjami.
Elementy funkcjonalne
- Felgi aluminiowe
- Opona wykonana z wytrzymałej gumy
- Kierownica z chromowanej stali
- Lekka i wytrzymała deska
System kompresji
System kompresji pomaga absorbować wstrząsy, co również oszczędza koła i wydłuża ich żywotność.
Koła z rdzeniem aluminiowym 110 mm
Koła to jeden z najważniejszych elementów hulajnogi. Odpowiadają za jakość i płynność jazdy. Nadają się również do wykonywania trików na rampach.
IHC - zintegrowany system kompresji
System kompresji zastosowany w hulajnodze Movino X-Core pozwala zmniejszyć obciążenie kół, co docenią nie tylko osoby często jeżdżące i stawiające większe wymagania jeździe.
Kierownica 360° z chromowanej stali
Hulajnoga ma wieloczęściową chromowaną kierownicę z dodatkowymi wspornikami. Są one mocniejsze i mogą wytrzymać znacznie większe obciążenia niż klasyczne "Y".
System FLEX BRAKE
Ten typ hamulca przywraca pierwotny kształt po każdym naciśnięciu i redukuje nieprzyjemne wibracje.
ABEC 9 - łożyska najwyższej jakości
Łożyska ABEC 9 zapewniają wysoką precyzję, wydajność i możliwość osiągania wyższych prędkości.
Parametry
- Zintegrowany system kompresji IHC
- Łożyska ABEC 9 Carbon
- Koła 110 mm, rdzenie z czystego aluminium
- Przestronna płyta aluminiowa 6061 (wzmocnione aluminium) o wymiarach 50 x 11 cm
- Kierownica 360° ze stali chromowanej (55 cm szerokości, 89 cm wysokości od podłoża)
- Układ hamulcowy FlexBrake
- Antypoślizgowe uchwyty TPR, długość 14,5 cm
- Waga hulajnogi: 3,8 kg
- Maksymalny udźwig: 100 kg
- Produkt jest zgodny z normą EN14619 dotyczącą mobilnego sprzętu i narzędzi sportowych.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.