Yeelight 4-in-1 Rechargeable Desk Lamp
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Akumulatorowa lampa biurkowa Yeelight 4 w 1
EAN: 6924922224143
Kluczowe cechy
- Wielofunkcyjna lampa z wbudowanym akumulatorem
- Różne tryby użytkowania
- Mocowanie magnetyczne
- Łatwa instalacja
- Regulowana jasność
- Obrót o 180
- Zintegrowana bateria 1800 mAh
Wszechstronna lampa stołowa
Nowa wielofunkcyjna lampa stołowa Yeelight może być umieszczona dosłownie wszędzie. W zestawie znajduje się stojak stołowy, magnetyczny uchwyt do metalowych powierzchni i zacisk do mocowania na półkach, barach lub blatach.
Po wyjęciu z uchwytu można jej również używać jako latarki dzięki akumulatorowi o pojemności 1800 mAh. W uchwycie lampy stołowej można ją obracać o 180°. Światło ma przyjemną barwę 4000K i można je płynnie regulować. Dzięki wbudowanemu dyfuzorowi nie będzie oślepiać, a dzięki szerokiemu stożkowi światła zapewni idealne warunki oświetleniowe do każdej aktywności.
Lampa jest wyposażona w złącze USB-C zapewniające kompatybilność z obecnymi ładowarkami.
Specyfikacja techniczna
- Wymiary wraz z wysokim stojakiem: 120 x 120 x 360 mm
- Waga: 654 g
- Strumień świetlny (jasność): 85 lm (regulowany)
- Temperatura barwowa: 4000 K z możliwością regulacji
- Etykieta EEL.
- Napięcie wejściowe: 5 V DC, 1 A
- Zużycie: 6 W
- Współczynnik oddawania barw (CRI): Ra 80
- Certyfikat IP: IP50
- Pojemność baterii: 1800 mAh
- Działanie: Maks. jasność 2-3 godziny, min. jasność do 30 godzin
- Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe: tak
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.