Nedis LTLG3M1WT4 - Ściemnialna lampa stołowa LED | Sterowanie dotykowe | 3 tryby oświetlenia | Akumulator | 280 lm
157,94 zł
128,41 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lampa stołowa LED Możliwość ściemniania | 280 lm | Możliwość ładowania | Funkcje dotykowe | Biały Dostosuj światło do swojego nastroju dzięki ściemnianej lampie stołowej LED ze sterowaniem dotykowym. Wystarczy dotknąć, aby włączyć lampę lub zmienić światło z przytulnego i ciepłego na naturalny lub chłodny efekt świetlny, z którym przyjemnie się pracuje. Obrotowa głowica lampy pozwala ustawić światło dokładnie tam, gdzie jest potrzebne, a siłę światła można przyciemnić dłuższym naciśnięciem przycisku sterującego. Poręczna funkcja timera pozwala ustawić lampę tak, aby wyłączała się automatycznie po 40 minutach, pomagając oszczędzać energię. Cechy - Sterowanie dotykowe - dla łatwości użytkowania - Możliwość ściemniania - Możliwość wyboru jednego z trzech ustawień światła - w zależności od nastroju - Obrotowa głowica - aby ustawić światło tam, gdzie jest potrzebne - Poręczna funkcja timera - do automatycznego wyłączania lampy Zawartość opakowania Lampa stołowa Kabel USB Skrócona instrukcja obsługi Specyfikacja produktu Kolor Biały Możliwość ładowania Tak Długość przewodu zasilającego 1,00 m Materiał Tworzywo sztuczne Typ źródła zasilania Zasilacz USB Napięcie wejściowe 5 V DC Kolor światła Zimna biel, Ciepła biel, Naturalna biel Strona kabla zasilającego B Wtyczka zasilania DC Żarówka w zestawie Zintegrowana Technologia LED Wtyczka USB Wymagany akumulator (w zestawie) Wbudowany akumulator litowo-jonowy Wysokość 670 mm Szerokość 170 mm Głębokość 170 mm Możliwość przyciemniania Tak Moc wejściowa 6 W Sterowanie oświetleniem Funkcje dotykowe Materiał obudowy Tworzywo sztuczne Kolor produktu Biały Dołączony akumulator Wbudowany akumulator litowo-jonowy Kabel zasilający USB A Waga 620 g Znamionowy strumień świetlny 280 lm
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.