LAMPA STOŁOWA LUCAS

- 6%

zdjęcie ilustracyjne

LAMPA STOŁOWA LUCAS
Kod produktu
AH219986100075
OEM
1538169000
Producent
EMOS
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
W magazynie 5 szt, we wtorek u Ciebie

99,08 zł

93,26 zł

75,82 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 93,26 zł
W magazynie 5 szt, we wtorek u Ciebie

93,26 zł

99,08 zł

75,82 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Lampa stołowa LUCAS Szukasz wytrzymałej lampy stołowej, która dzięki swojemu klasycznemu wyglądowi będzie wyróżniać się na biurku lub stoliku nocnym? Właśnie ją znalazłeś. Biała lampa stołowa LUCAS od EMOS wyróżnia się wyglądem, trwałością, długą żywotnością, a także zachwyci Cię bardzo rozsądną ceną. Lampa na żarówkę E27 Lampa o metalowym korpusie i wymiarach 480 x 155 x 330 mm przeznaczona jest na żarówkę E27, którą w każdej chwili można łatwo samodzielnie wymienić i wybrać dowolną barwę światła żarówki, aby światło było jak najprzyjemniejsze dla oczu. Najważniejsze parametry brak możliwości ściemniania zasilanie 220-240 V kolor biały strumień świetlny nieokreślony barwa światła nieokreślona Pozostałe parametry pobór mocy nie określono Port USB nie Dołączony zasilacz tak typ zasilania sieciowy współczynnik starzenia nie podano Układ LED nie określono Długość przewodu zasilającego 1,5 m klasa energetyczna nie określono współczynnik oddawania barw (CRI) nie dotyczy zintegrowany akumulator nie stopień ochrony IP20 materiał metal maksymalna moc 25 W napięcie 220-240 V zawartość rtęci nieokreślona gniazdo (oprawka żarówki) E27 liczba diod LED nieokreślona liczba cykli przełączania nie określono czas narastania do 100% nie dotyczy temperatura chromatyczności nie dotyczy współczynnik mocy nie dotyczy żywotność nie określono Wymiary 480 × 155 × 330 mm opakowanie handlowe 1 sztuka, pudełko

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29970 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni