Lampa stołowa LED ściemnialna szara, 8W, płynna regulacja jasności, 100-240V, SMD2835 72szt LED
109,47 zł
89,00 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lampa stołowa LED: praktyczny pomocnik na każde biurko
Lampa stołowa LED to uniwersalny pomocnik na każdy stół. Jest idealna do biura, pracy w domu, ale także dla dzieci podczas nauki.
Elastyczność i komfort
Elastyczne ramię, obrotowa podstawa i odchylana głowica sprawiają, że lampa jest bardzo elastyczna. Może być również używana jako lampka nocna do czytania.
Wysoka wydajność energetyczna
Lampa jest wyposażona w technologię LED, która zapewnia oświetlenie bez błysków i migotania. Jest to zarówno przyjazne dla oczu, jak i energooszczędne.
Przyciemniana jasność i regulowany tryb kolorów
Ściemniacz umożliwia ustawienie odpowiedniego natężenia światła w każdej sytuacji. Lampa oferuje również różne tryby kolorów, które można dostosować do własnych potrzeb.
Łatwa obsługa i funkcja pamięci
Panel dotykowy umożliwia łatwe sterowanie i regulację natężenia światła. Ponadto lampa zapamiętuje ostatnie ustawienia jasności i kolorów po wyłączeniu i włączeniu.
Właściwości techniczne
- Wymiary: 20x11x42 cm
- Wymiar podstawy: 11x17 cm
- Waga produktu: 0,83 kg
- Kolor: szary
- Materiał: aluminium, ABS
- Moc: 8 W
- Liczba żarówek LED: 72 szt. LED SMD2835
- Żywotność: 40000 godzin przy 6-7 godzinach świecenia dziennie
- Temperatura barwowa (CCT): 2700-6500 K
- Kontrola jasności: możliwość ściemniania - ciągła kontrola jasności
- Współczynnik oddawania barw (CRI): 85
- Strumień świetlny: ?1000Lux 40cm
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.