Salente Cuco II, garnek wielofunkcyjny
675,98 zł
549,58 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Salente Cuco II, garnek wielofunkcyjny
EAN: 8595683203661
Nowa wersja Cuco II
Salente Cuco II to nowa wersja udanych garnków wielofunkcyjnych Cuco i Cuco . Oferuje ulepszone funkcje i szersze możliwości zastosowania.
Co nowego?
- Kompatybilność z Ario II i Friteo II
- Ciągły wybór temperatury dla różnych trybów gotowania
- 53 programy do wydajnego gotowania
- Przycisk uwalniania pary na pokrywie szybkowaru
- Nowoczesny design
- Pojemnik wewnętrzny o pojemności 6 l
Trzy tryby użytkowania
Salente Cuco II łączy w sobie trzy metody gotowania: gotowanie pod ciśnieniem, powolne gotowanie i pieczenie.
Danie główne i przystawka gotowane w tym samym czasie
Salente Cuco II umożliwia oddzielne gotowanie dania głównego i dodatków w jednym garnku.
Powolne gotowanie i pieczenie
Szklana pokrywa nadaje się do pieczenia lub podgrzewania żywności, co daje nowe możliwości przygotowywania posiłków.
Kluczowe cechy
- Przyjazny dla środowiska i szybki - oszczędza do 80% energii i skraca czas gotowania nawet o 70%.
- Wielofunkcyjność - bogate akcesoria do różnych rodzajów gotowania
- Zdrowe gotowanie bez tłuszczów
- Safe - system zabezpieczeń
Łatwy w użyciu
Salente Cuco II jest wyposażony we wszystkie elementy sterujące w języku czeskim, w tym instrukcje i dołączoną książkę kucharską.
Specyfikacja
- Wymiary: 35 × 33 × 33 cm
- Waga: 3,8 kg
- Zasilanie 230 V
- Pojemnik ze stali nierdzewnej 6 l
- Moc 1200 W
- Kolor: czarny - nierdzewny
Zawartość opakowania
- Wielofunkcyjny garnek
- Osłona ciśnieniowa
- Wewnętrzny pojemnik ze stali nierdzewnej 6 l
- Kosz ze stali nierdzewnej
- Pokrywy z hartowanego szkła
- Kosz do gotowania na parze
- Stojak do gotowania dodatków
- Scoop
- Łyżki
- Kubek pomiarowy
- Zbiornik kondensacyjny
- Kabel zasilający
- Książka kucharska
- Instrukcje
Akcesoria opcjonalne
Salente Friteo II, Piekarnik na gorące powietrze do CUCO II (PartNo: FRITEOIICZ)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.