Wolnowar SPR 5500SS SENCOR
499,90 zł
406,42 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Wolnowar SPR 5500SS SENCOR
EAN: 8590669250394
Opis ogólny
Pojemność 6 l, idealna dla całej rodziny. Pojemnik z powłoką nieprzywierającą, wolną od PFOA.
Garnek ma ścianki ze stopu aluminium o grubości 3 mm. Można go przechowywać w lodówce i myć w zmywarce.
5 ustawień smażenia, aby zachować smaki i karmelizować składniki.
Funkcja gotowania
4 regulowane funkcje: bardzo wolne gotowanie (6-14 godzin), wolne gotowanie (2-8 godzin), gotowanie na parze (5-120 minut), jogurt (6-12 godzin).
Timer Set & Forget do wygodnego ustawiania temperatury i czasu gotowania.
Inne funkcje
Cyfrowy wyświetlacz LED, podwójna blokada pokrywy, funkcja Keep Warm.
Duży parowar ze stali nierdzewnej do gotowania na parze ryb, pierogów i warzyw.
Żaroodporne uchwyty zapewniają bezpieczne przenoszenie gorącego garnka.
Pokrywa z hartowanego szkła zapewnia długą żywotność.
Korzyści z powolnego gotowania
Powolne gotowanie pozwala zachować wszystkie smaki, oszczędza czas i pieniądze, umożliwia gotowanie na parze, pieczenie, smażenie i przygotowywanie wspaniałych gulaszy.
Zapobiega przypalaniu, zmniejsza zużycie wody dzięki przygotowywaniu potraw w jednym pojemniku.
7 powodów, dla których warto gotować w wolnowarze
- Prostota
- Oszczędzanie wody i energii
- Oszczędność czasu
- Mocny smak i brak utraty witamin
- Soczyste mięso
- Możliwość gotowania twardego mięsa
- Przygotowanie potraw bez tłuszczu
Moc: 1 350 W
Zawartość opakowania
Wolnowar z aluminiowym garnkiem o grubości ścianki 3 mm, garnek do gotowania na parze ze stali nierdzewnej
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.