Lauben Multi Cooker 18SB Czech Edition
572,96 zł
549,32 zł
446,60 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lauben Multi Cooker 18SB Czech Edition
EAN: 4260645680456
Jedno urządzenie, niezliczone możliwości
Zastąp różne urządzenia kuchenne jednym - Lauben Multi Cooker 18SB.
18 wstępnie ustawionych programów do łatwego przygotowywania różnych potraw.
Przejrzyste sterowanie i język czeski
Ekran dotykowy zapewnia łatwą obsługę i jest w całości w języku czeskim.
Wszystko, czego potrzebujesz w jednym
Od szybkowaru po jogurtownicę - wszystko w jednym urządzeniu.
Bezpieczeństwo i komfort
Funkcje bezpieczeństwa i łatwa konserwacja zapewniają bezproblemowe gotowanie.
Szybko i wydajnie
Oszczędność czasu dzięki szybkiemu i wydajnemu gotowaniu.
18 programów dostosowanych do Twoich potrzeb
Od gotowania na parze po pieczenie - wszystko, czego potrzebujesz w jednym urządzeniu.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Funkcje bezpieczeństwa i technologia Cool Touch zapewniają bezpieczne przygotowywanie żywności.
Łatwa konserwacja
Pojemnik wewnętrzny można myć w zmywarce, co ułatwia konserwację.
Zdrowe gotowanie
Brak dodatku tłuszczu dzięki nieprzywierającej powierzchni.
Parametry
- Pojemność: 6 l
- Moc: 1000 W
- Programy: 18
- Ręczne ustawienie czasu: tak
- Opóźniony start: Tak
- Gotowanie na parze: Tak
- Utrzymywanie temperatury: tak
- Przepisy w opakowaniu: tak
Zawartość opakowania
- Naczynie wewnętrzne
- Pojemnik pomiarowy
- Łyżki
- Siatka do gotowania na parze
- Pokrywa
- Książka kucharska z przepisami
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.