SBU 0510BK Zupowar z mikserem SENCOR
517,25 zł
491,39 zł
399,50 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SBU 0510BK Zupowar z mikserem SENCOR
EAN: 8590669305506
Zalety i funkcje
Inteligentny blender i zupowar z wieloma funkcjami do szybkiego i zdrowego przygotowywania posiłków.
8-częściowe noże wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej SUS304.
Pojemnik ze szkła borokrzemowego jest odporny na wysokie temperatury.
Dziewięć prędkości i siedem wstępnie ustawionych programów.
Inteligentny dotykowy panel sterowania i program samoczyszczenia.
Moc: 800/1200 W, 25 000 obr.
Potrójne zabezpieczenie dla bezpiecznej pracy.
Szczegóły i specyfikacje
Inteligentne gotowanie dla lepszego smaku potraw.
Automatyczne czyszczenie ułatwia konserwację.
Tryb opóźnionego startu zapewniający elastyczność gotowania.
Programy DIY dla niestandardowych ustawień czasu i prędkości.
Sterowanie obrotowe z wyświetlaczem czasu i prędkości.
Akcesoria
- Pojemnik ze szkła borokrzemowego o pojemności 1,2 l
- Podstawa z zespołem noży
- Zaślepka otworu do napełniania
- Korek z otworem do napełniania
- Podstawa z silnikiem
- Wylot dla napędu zespołu noży
- Pojemnik pomiarowy
- Kabel zasilający
- Szczotka ułatwiająca czyszczenie
Specyfikacja techniczna
- Zakres napięcia znamionowego: 220-240 W
- Częstotliwość znamionowa: 50-60 Hz
- Nominalna moc mieszania: 1200 W
- Nominalna moc grzewcza: 800 W
- Moc grzewcza silnika: 1200 W
- Klasa ochrony: I
- Poziom hałasu: 85 dB(A)
- Kolor: czarny
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.