Rozdrabniacz EBA 1126 S 4 mm
1 182,29 zł
1 005,99 zł
817,88 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Niszczarka EBA 1126 S 4 mm
Strona główna
Niszczarka EBA 1126 S 4 mm to doskonały wybór dla każdego, kto szuka funkcjonalnej i energooszczędnej niszczarki osobistej. Urządzenie to jest wyposażone w najnowocześniejszą technologię, a jednocześnie jest przyjazne dla środowiska.
Specyfikacja techniczna
Niszczarka jest wyposażona w fotokomórkę do automatycznego uruchamiania i zatrzymywania rozdrabniania. Posiada niezwykle cichy silnik o mocy 150 W oraz zabezpieczenie przed przeciążeniem. Szerokość robocza wynosi 220 mm, a szerokość cięcia 4 mm. Pojemność kosza wynosi 20 litrów, a wydajność niszczenia do 11-13 arkuszy/70g, 9-11 arkuszy/80g papieru.
Elementy sterujące
Niszczarka wyposażona jest w wielofunkcyjny przycisk sterujący EASY-Touch zapewniający łatwą, intuicyjną obsługę. Poszczególne tryby pracy są sygnalizowane kolorowym podświetleniem.
Bezpieczeństwo
Dla bezpieczeństwa użytkownika rozdrabniarka jest wyposażona w mechaniczną klapę bezpieczeństwa w punkcie wejścia rozdrabnianego materiału. Klapa ta służy jako dodatkowe zabezpieczenie przed przepełnieniem, a także pomaga zapobiegać wprowadzaniu nieodpowiednich materiałów.
Konstrukcja i funkcjonalność
Niszczarka została zaprojektowana z naciskiem na nowoczesny design i funkcjonalność. Po bokach głowicy rozdrabniającej i kosza znajdują się szczeliny ułatwiające chwytanie głowicy rozdrabniającej i późniejsze opróżnianie kosza.
Nagrody
Niszczarka EBA 1126 S 4 mm otrzymała certyfikat "Błękitnego Anioła" dla produktów przyjaznych dla środowiska.
Parametry techniczne
- Zasilanie: 230 V / 50 Hz
- Wymiary (wys. x szer. x gł.): 428×345×213 mm
- Waga: 6,5 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.