Niszczarka Fellowes LX 201 biała
1 401,19 zł
1 139,18 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Niszczarka Fellowes LX 201 biała
EAN: 0043859751525
Technologia IntelliBAR dla maksymalnej wydajności
Niszczarka LX 201 jest wyposażona w technologię IntelliBAR, która zapewnia maksymalną wydajność i bezpieczeństwo podczas niszczenia.
5 unikalnych funkcji wyświetlacza IntelliBAR:
- Ostrzeżenie o zbliżającym się końcu nieprzerwanego czasu pracy
- Informacje o bieżącej wydajności urządzenia
- Funkcja 100% Jam Proof™ zapewnia bezpieczne niszczenie
- Wskaźnik zapełnienia kosza
- Technologia SafeSense® zatrzymująca ostrza w momencie kontaktu
Parametry techniczne
Szerokość wejścia: 230 mm
Typ cięcia: cięcie poprzeczne
Rozmiar odpadów po rozdrobnieniu: 2x12 mm
Pojemność niszczarki: 12 arkuszy papieru 70g
Poziom klasyfikacji: P5, typ 3 tajne
Prędkość rozdrabniania: 3,3 m/min
Niszczenie zszywek ze zszywaczy, spinaczy i kart kredytowych: tak
Niszczenie płyt CD: nie
Maksymalny czas ciągłego rozdrabniania: 10 min
Pojemność kosza: 22 litry
Napięcie znamionowe: 230 V
Wymiary: 356 x 254 x 527 mm
Waga: 9 kg
Inne funkcje
Niszczarka LX 201 tnie kartkę A4 na ponad 2500 ścinków o wymiarach 2x12 mm, idealnie nadając się do niszczenia dokumentów zawierających poufne dane.
Nowoczesny design niszczarki uzupełnia wysuwany pojemnik na odpady i przezroczyste okienko ułatwiające przegląd napełnienia.
Wygodną obsługę zapewniają kółka, a elektroniczny start/stop z automatycznym cofaniem ułatwia użytkowanie i zapobiega zacięciom papieru.
Po 2 minutach bezczynności niszczarka automatycznie wyłącza się dzięki funkcji Sleep MODE™.
Ta niszczarka jest przeznaczona do użytku w małym biurze przez 1 użytkownika.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.