Niszczarka Fellowes AutoMax 200 M
2 740,81 zł
2 228,30 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Niszczarka Fellowes AutoMax 200 M
Rewolucyjna niszczarka Fellowes upraszcza pracę z dokumentami papierowymi. Wystarczy załadować, włączyć i zająć się czymś innym.
Automatyczne rozdrabnianie
AutoMax 200 M może automatycznie niszczyć do 200 arkuszy papieru o gramaturze 70 g w jednym cyklu roboczym. Cięcie jest bardzo drobne i wynosi 2x14 mm.
Administracja ręczna
Niszczarka jest również wyposażona w ręczny podajnik mieszczący do 9 arkuszy papieru.
Wydajny mechanizm tnący
AutoMax 200 M radzi sobie również ze zszywkami. Przy ręcznym podawaniu może również niszczyć karty kredytowe.
Elementy sterujące
Niszczarka jest sterowana za pomocą panelu dotykowego z podświetleniem LED.
Funkcje bezpieczeństwa
- Wskazanie przegrzania
- Wskazanie otwartej tacy
- Wskaźnik pełnego pojemnika na odpady
- Automatyczny system ochrony przed przegrzaniem
Zaawansowane funkcje
AutoMax 200 M jest wyposażony w szereg zaawansowanych funkcji ułatwiających obsługę i użytkowanie:
- System "accufeed" - automatyczne podawanie papieru
- Funkcja "SilentShred" - minimalizuje hałas podczas rozdrabniania
- Auto-Reverse™ - przerwanie rozdrabniania i odwrócenie działania podczas zacięcia.
- Funkcja "Sleep MODE" - automatyczne wyłączenie urządzenia po 2 minutach bezczynności
Specyfikacje
- Pojemność podajnika: 200 arkuszy
- Pojemność niszczarki ręcznej: 9 arkuszy
- Rodzaj cięcia: 2x14 mm
- Poziom klasyfikacji NSA: niejawny TYP 3
- Certyfikat NSA: tak
- Klasyfikacja zgodnie z DIN 66399: P-5
- Szerokość wlotu: 220 mm
- Niszczenie płyt CD/DVD: NIE
- Czas ciągłego cyklu pracy: 12 minut
- Pojemność kosza: 32 litry
- Wymiary (szer. x gł. x wys.): 345×515×545 mm
- Waga: 15,7 kg
- Zasilanie: 230-240 V/ 50 Hz
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.