OSRAM VALUE E27 13W (14W)/865 CLA100W światło dzienne 6500k

zdjęcie ilustracyjne

OSRAM VALUE E27 13W (14W)/865 CLA100W światło dzienne 6500k
OSRAM VALUE E27 13W (14W)/865 CLA100W światło dzienne 6500k
OSRAM VALUE E27 13W (14W)/865 CLA100W światło dzienne 6500k
OSRAM VALUE E27 13W (14W)/865 CLA100W światło dzienne 6500k
Kod produktu
32122073
OEM
355491,10
Producent
OSRAM
0 ocen
W magazynie 5 szt, w środę u Ciebie

17,65 zł

14,35 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 17,65 zł
W magazynie 5 szt, w środę u Ciebie

17,65 zł

14,35 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

OSRAM VALUE E27 13W (14W)/865 CLA100W światło dzienne 6500k

Opis produktu

OSRAM LED VALUE to żarówka LED o kształcie standardowej żarówki.

Dzięki mocy 13 W jest pełnym zamiennikiem żarówek o mocy 100 W.

Specyfikacja techniczna

  • Gniazdo: E27
  • Zasilanie: 220-240 V
  • Żywotność: 10000 godzin
  • Barwa światła: Chłodna biel 6500K
  • Luminancja: 1521 lm
  • Kąt podświetlenia: 200°
  • Klasa energetyczna: A

Zalety produktu

W porównaniu do swoich światłowodowych poprzedników, wyróżnia się niskim zużyciem energii, trwałością i długą żywotnością.

Efektywność energetyczna

Żarówka LED OSRAM E27 należy do klasy energetycznej A , co oznacza wysoką efektywność energetyczną.

Wszechstronność

Żarówki LED E27 są obecnie najpopularniejszym typem żarówek nadających się do szeregu lamp sufitowych i ściennych, lamp stołowych i żyrandoli.

O firmie OSRAM

OSRAM to międzynarodowa firma z siedzibą w Monachium w Niemczech, która jest drugą co do wielkości firmą na świecie zajmującą się technologią oświetleniową.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29997 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni