Ubiquiti UVC-G5-Dome - Kamera UniFi Protect G5 Dome

- 7%

zdjęcie ilustracyjne

Ubiquiti UVC-G5-Dome - Kamera UniFi Protect G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - Kamera UniFi Protect G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - Kamera UniFi Protect G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - Kamera UniFi Protect G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - Kamera UniFi Protect G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - Kamera UniFi Protect G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - Kamera UniFi Protect G5 Dome
Kod produktu
AH52607225793
OEM
UVC-G5-Dome
Producent
UBIQUITI
Punkty lojalnościowe: 43
0 ocen
W magazynie > 20 szt, w środę u Ciebie

937,60 zł

868,68 zł

706,24 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 850,11 zł
W magazynie > 20 szt, w środę u Ciebie

868,68 zł

937,60 zł

706,24 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Ubiquiti UVC-G5-Dome - Kamera UniFi Protect G5 Dome

Produkt EAN: 810084690208

Opis produktu

Ubiquiti UniFi Protect G5 Dome to kamera sufitowa nowej generacji. Zapewnia czysty i wyraźny obraz w rozdzielczości 2688 x 1512 przy 30 klatkach na sekundę. Kamera jest wyposażona w 5-megapikselowy przetwornik CMOS i szerokokątny kąt widzenia (102,4°).

Specyfikacja techniczna

Obiektyw kamery ma stałą ogniskową (2,8 mm). Kamera ma ulepszoną wydajność przy słabym oświetleniu i widzenie nocne w podczerwieni do 10 m. Jest odporna na warunki atmosferyczne dzięki obudowie o stopniu ochrony IPX4 i wandaloodporności IK08.

Szczegóły produktu

  • Czujnik obrazu: 5 MP CMOS
  • Kąty widzenia: poziomy: 102,4°, pionowy: 71,4°, przekątna: 134,3°
  • Kompresja wideo: H.264, MJPEG
  • Maksymalna liczba klatek na sekundę/rozdzielczość: 30fps/2688x1512
  • Interfejs sieciowy: 1x RJ45 10/100MbE
  • Wejście audio: wbudowany mikrofon (można go wyłączyć)
  • Zasilanie: PoE
  • Maksymalny pobór mocy: 5W
  • Wymiary: 109,2x109,2x64,5 mm
  • Waga: bez uchwytu: 370 g, z uchwytem: 390 g

Zawartość opakowania

W opakowaniu znajduje się kamera, śruby i kołki do montażu oraz uchwyt do przymocowania do sufitu lub ściany.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni