IMOU IPC-T42EA, kamera IP, Turret SE 4MP(POE), 1/2.8, IR 30m, stała 2.8mm, H.265/H.264, 25/30 fps, Mic
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kamera wieżowa Wi-Fi 4 MP H.265
Dzięki Chmurze będziesz mieć dostęp do tego, co Cię interesuje tak długo, jak długo będzie dostępny Internet. Możesz przesyłać codzienne lub ruchome filmy do chmury i odtwarzać je w dowolnym miejscu i czasie.
Trzymaj się blisko tego, co dla ciebie ważne
Natychmiastowe powiadomienie
Natychmiastowe wysyłanie powiadomień aktywowanych ruchem na telefon komórkowy
Ciągła ochrona
Noktowizor na podczerwień zapewniający dobrą widoczność zarówno w świetle dziennym, jak i w ciemności
Zróżnicowane przechowywanie
Obsługuje NVR, pamięć masową w chmurze lub kartę Micro SD (do 256 GB).
Wykrywanie ludzi
Szybkie znajdowanie ludzkich celów w domu
Specyfikacje
Dane techniczne | |
---|---|
Kamera | 1/2.8"2-megapikselowa progresywna matryca CMOS 4 MP (1920 x 1080) Noktowizor: 30 m (98 stóp) Stały obiektyw 2,8 mm/3,6 mm Pole widzenia: 2,8 mm; 92°(E), 50°(E), 107°(W) |
Wideo i dźwięk | Kompresja wideo: H.265/H.264 Liczba klatek na sekundę do 25/30 fps 16-krotny zoom cyfrowy Wbudowany mikrofon |
Zarządzanie powiadomieniami | Wykrywanie ruchu Konfigurowalny obszar Wykrywanie ludzi |
Sieć | 1 port Ethernet 100 Mb/s Wi-Fi: IEEE802.11b/g/n, dwie anteny Aplikacja Imou: iOS, Android ONVIF |
Interfejs pomocniczy | Gniazdo kart micro SD (do 256 GB) Przycisk resetowania |
Informacje ogólne | DC 12V0.5A Zasilanie Pobór mocy: <3 W Materiał: tworzywo sztuczne Środowisko pracy: -20°C~ 50°C, mniej niż 95% wilgotności względnej Wymiary: 109,9 x 81,3 mm Waga: 200g CE, FCC |
Co znajduje się w pudełku
- Kamera
- Krótka instrukcja obsługi
- Zasilacz
- Zestaw wkrętów
- Szablon montażowy
- Płyta montażowa
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.